| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/2202 http://repository.edulll.gr/2202 |
|
Abstract | Η έκθεση διαρθρώνεται σε πέντε μέρη. Το πρώτο μέρος, περιλαμβάνει μία σύντομη περιγραφή της Πράξης, όπου δίνονται βασικές πληροφορίες για το φυσικό και οικονομικό αντικείμενο, καθώς και τη στοχοθεσία της. Το δεύτερο μέρος, περιλαμβάνει τους στόχους και τη μεθοδολογία αξιολόγησης της Πράξης, η οποία βασίστηκε στον καθορισμό κριτηρίων και δεικτών της αξιολόγησης, καθώς και στη συλλογή, ανάλυση και επεξεργασία πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων που απορρέουν από στοιχεία πεπραγμένων, όπως αυτά αποτυπώνονται στα απολογιστικά στοιχεία του Δικαιούχου της Πράξης, ανά κατηγορία υποδράσεων, όπως επίσης και από τις έρευνες πεδίου που διενεργήθηκαν από τον Σύμβουλο Αξιολόγησης σε Ομογενείς και Αποσπασμένους εκπαιδευτικούς της ομογένειας που συμμετείχαν στις δράσεις επιμόρφωσης της Πράξης «Ελληνόγλωσση πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια διαπολιτισμική εκπαίδευση στη διασπορά την περίοδο 2011-2014», είτε δια ζώσης, είτε εξ αποστάσεως μέσω τηλεκατάρτισης, σε Επιστημονικούς συνεργάτες της Πράξης στο εξωτερικό, σε μαθητές της διασποράς που συμμετείχαν σε Κοινότητες Μάθηση και σε ειδικό κοινό που εμπλέκεται άμεσα ή έμμεσα με την υλοποίησή της. Το τρίτο μέρος, περιλαμβάνει την αξιολόγηση της υλοποίησης των υποδράσεων της Πράξης, όσον αφορά, στις εκροές συνολικά και ανά δράση, στα αποτελέσματα και στις επιδόσεις, στην απορροφητικότητα και τις θέσεις εργασίας που δημιουργήθηκαν, όπου εκτιμάται ο βαθμός επίτευξης της αρχικής στοχοθεσίας, όπως αυτή είχε προσδιοριστεί στο αρχικό και στο εν ισχύ αναθεωρημένο Τεχνικό Δελτίο. Παράλληλα, στο μέρος αυτό, γίνεται εκτίμηση της συνολικής αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας της Πράξης. Το τέταρτο μέρος, περιλαμβάνει την ποιοτική αξιολόγηση της Πράξης, μέσω μια σειράς ποιοτικών δεικτών και δεικτών επιπτώσεων, καθώς και των πορισμάτων που εξάγονται από τα αποτελέσματα των πρωτογενών ερευνών που διεξήχθησαν στο πλαίσιο της παρούσας αξιολόγησης. Τέλος, το πέμπτο μέρος, περιλαμβάνει συμπεράσματα και προτάσεις αναφορικά με την υλοποίηση της Πράξης «Ελληνόγλωσση πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια διαπολιτισμική εκπαίδευση στη διασπορά» την περίοδο 2011-2014. |
Author/Creator | CMT Προοπτική Consulting – Management – Training | Licencee | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
Contractor | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
Contractor | CMT Προοπτική Consulting – Management – Training |
Language | Greek | Date | 2015 |
Extent | 230 pages |
Subject | αξιολόγηση σχεδίου |
Keywords | Εκπαίδευση παιδιών διασποράς, Δείκτες εκροών, Στοχοθετήσεις, Δράσεις, Σχολική ένταξη, Επιμορφωτική στήριξη, Ψυχοκινητική στήριξη, Αξιολόγηση, Αποδοτικότητα πράξεων, Ποσοτική έρευνα, Ποιοτικοί δείκτες | Notes | Αποτελεί παραδοτέο του έργου "Εξωτερική Αξιολόγηση Πράξεων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης" του ΕΠΕΔΒΜ. |
Is Related to | Οδηγός αξιολόγησης: Αναθεωρημένη έκδοση Π.2: Αξιολογήσεις ανά Πράξη. Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης των Πράξεων με τίτλο: Α.«Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας», με MIS 303169 την περίοδο 2010-2014 και Β. «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη», με ΜΙS 303167 την περίοδο 2010-2014 Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης. Παραδοτέο ΕΠ.1.: Έκθεση αναφορικά με τα αποτελέσματα της στρατηγικής των πράξεων της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης,
της περιόδου 2010-2014 Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης. Παραδοτέο Π.3: Τελική έκθεση αξιολόγησης των πράξεων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, της περιόδου 2010-2014 του επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση» Π.2: Αξιολογήσεις ανά Πράξη. Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης των Πράξεων με τίτλο: «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας» με ΜΙS 304263, «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Αττικής και Νοτίου Αιγαίου» με ΜΙS 304272, «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Αττικής και Νοτίου Αιγαίου» με ΜΙS 304274, «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Πελοποννήσου, Κρήτης και Βορείου Αιγαίου» με ΜΙS 304275 την περίοδο 2010-2014 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση» Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης της Πράξης με τίτλο: «Εκπαίδευση των παιδιών της Μουσουλμανικής Μειονότητας στη Θράκη» με ΜΙS 295403 την περίοδο 2010-2014 του επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση». Παραδοτέα: Π.2: Αξιολογήσεις ανά Πράξη, Π.3: Τελική Έκθεση Αξιολόγησης της Πράξης, ΕΠ.1. Έκθεση αναφορικά με τα αποτελέσματα της στρατηγικής της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης των παιδιών της μειονότητας. Τόμος Α΄& Β΄ |
Has Part | Παράρτημα Ι: Αποτελέσματα έρευνας εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε δράσεις του προγράμματος "Ελληνόγλωσση Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στην Διασπορά την περίοδο 2011-2014" |
Type | Text (Report) | Deliverable Number | 2 |
Project Notes | Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα. Εξωτερική Αξιολόγηση Πράξεων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. |
|
|