| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/2161 http://repository.edulll.gr/2161 |
|
Abstract | Το Παραδοτέο Π.3. περιλαμβάνει τις τελικές εκθέσεις αξιολόγησης των Πράξεων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, ανά ομάδα στόχου, που υλοποιήθηκαν την περίοδο 2010-2014. Κάθε έκθεση, διακρίνεται σε τρία μέρη. Το πρώτο μέρος, αφορά στην ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο εφαρμόζεται η πολιτική της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης της κάθε ομάδας – στόχου, παράλληλα με την ανάλυση των εξωγενών παραγόντων που επιδρούν στο περιβάλλον εφαρμογής. Το δεύτερο μέρος, περιλαμβάνει την αξιολόγηση του προγραμματικού σχεδιασμού της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης της κάθε ομάδας στόχου, η οποία βασίζεται στην εκπόνηση ανάλυσης SWOT, στη σύγκριση της στοχοθεσίας του προγραμματικού σχεδιασμού με τις ανάγκες, όπως αυτές προκύπτουν από την ανάλυση SWOT, μέσω μήτρας συνάφειας. Τέλος, το τρίτο μέρος περιλαμβάνει τη συνθετική αξιολόγηση της επικαιρότητας των παρεμβάσεων, της στοχοθεσίας και εφαρμογής τους, προκειμένου να διαγνωστεί η συνεχιζόμενη καταλληλότητα, εγκυρότητα και επικαιρότητα του προγραμματικού σχεδιασμού της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης της κάθε ομάδας στόχου Δεδομένου ότι, στα επιμέρους Παραδοτέα Π.2. που αφορούσαν στην αξιολόγηση όλων των Πράξεων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, ανά ομάδα στόχου και ανά Δικαιούχο, έχει παρατεθεί η συνολική αξιολόγηση της πορείας υλοποίησης των παρεμβάσεων των Πράξεων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης του ΕΠΕΔΒΜ, η ανάδειξη των πρακτικών και των παραμέτρων εκείνων των παρεμβάσεων που θα πρέπει να διαχυθούν, αλλά και η επισήμανση των αρνητικών προτύπων από την υλοποίηση των προς αξιολόγηση Πράξεων, καθώς και η αναφορά σε αντικειμενικά προβλήματα και δυσκολίες σε επίπεδο υλοποίησης, κρίνεται άσκοπή η επανάληψή τους. Τέλος, στο Π.3. γίνεται αναφορά για τις νέες στρατηγικές προτεραιότητες διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, όπως αυτές αποτυπώνονται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» 2014-2020 (ΕΠ ΑΝΑΔ ΕΔΒΜ) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο των οποίων διατυπώνονται οι προτάσεις για το σχεδιασμό αντίστοιχων δράσεων, καθώς και για τη βιωσιμότητα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. |
Author/Creator | CMT Προοπτική Consulting – Management – Training | Licencee | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
Contractor | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
Contractor | CMT Προοπτική Consulting – Management – Training |
Language | Greek | Date | 2015 |
Extent | 159 pages |
Subject | αξιολόγηση σχεδίου εθνική μειονότητα αθίγγανος πρωτοβάθμια εκπαίδευση δευτεροβάθμια εκπαίδευση διασπορά |
Keywords | Διαπολιτισμική εκπαίδευση, Μουσουλμανική μειονότητα, Αξιολόγηση, Ρομά, Διευθυντές εκπαίδευσης, Σχολικοί σύμβουλοι, Θράκη, Σχολική διαρροή, Πολιτικές εκπαίδευσης, Πολιτισμικές ιδιαιτερότητες | Notes | Αποτελεί παραδοτέο του έργου "Εξωτερική Αξιολόγηση Πράξεων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης" του ΕΠΕΔΒΜ. |
Is Related to | Οδηγός αξιολόγησης: Αναθεωρημένη έκδοση Π.2: Αξιολογήσεις ανά Πράξη. Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης των Πράξεων με τίτλο: Α.«Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας», με MIS 303169 την περίοδο 2010-2014 και Β. «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη», με ΜΙS 303167 την περίοδο 2010-2014 Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης. Παραδοτέο ΕΠ.1.: Έκθεση αναφορικά με τα αποτελέσματα της στρατηγικής των πράξεων της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης,
της περιόδου 2010-2014 Π.2: Αξιολογήσεις ανά Πράξη. Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης των Πράξεων με τίτλο: «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας» με ΜΙS 304263, «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Αττικής και Νοτίου Αιγαίου» με ΜΙS 304272, «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Αττικής και Νοτίου Αιγαίου» με ΜΙS 304274, «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Πελοποννήσου, Κρήτης και Βορείου Αιγαίου» με ΜΙS 304275 την περίοδο 2010-2014 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση» Π.2: Αξιολογήσεις ανά Πράξη. Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης της Πράξης με τίτλο: «Ελληνόγλωσση Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στη Διασπορά» με ΜΙS 303141 την περίοδο 2011-2014 του επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης της Πράξης με τίτλο: «Εκπαίδευση των παιδιών της Μουσουλμανικής Μειονότητας στη Θράκη» με ΜΙS 295403 την περίοδο 2010-2014 του επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση». Παραδοτέα: Π.2: Αξιολογήσεις ανά Πράξη, Π.3: Τελική Έκθεση Αξιολόγησης της Πράξης, ΕΠ.1. Έκθεση αναφορικά με τα αποτελέσματα της στρατηγικής της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης των παιδιών της μειονότητας. Τόμος Α΄& Β΄ |
Type | Text (Report) | Deliverable Number | 3 |
Project Notes | Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα. Εξωτερική Αξιολόγηση Πράξεων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης |
|
|