| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/2152 http://repository.edulll.gr/2152 |
|
Abstract | Η έκθεση διαρθρώνεται σε πέντε μέρη. Το πρώτο μέρος, περιλαμβάνει μία σύντομη περιγραφή των υπό αξιολόγηση Πράξεων, όπου δίνονται βασικές πληροφορίες για το φυσικό και οικονομικό τους αντικείμενο, καθώς και τη στοχοθεσία τους Το δεύτερο μέρος, περιλαμβάνει τους στόχους και τη μεθοδολογία αξιολόγησης των Πράξεων, η οποία βασίστηκε στον καθορισμό κριτηρίων και δεικτών της αξιολόγησης, καθώς και στη συλλογή, ανάλυση και επεξεργασία πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων που απορρέουν από στοιχεία πεπραγμένων, όπως αυτά αποτυπώνονται στα απολογιστικά στοιχεία του Δικαιούχου των Πράξεων, ανά κατηγορία δράσεων, όπως επίσης και από τις έρευνες πεδίου που διενεργήθηκαν από τον Σύμβουλο Αξιολόγησης σε εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στις δράσεις επιμόρφωσης των Πράξεων, σε διευθυντές των σχολείων που συμμετείχαν σε παρεμβάσεις των δύο προγραμμάτων, σε μαθητές Ρομά πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που συμμετείχαν σε δράσεις των δύο Πράξεων, καθώς και σε ειδικό κοινό που εμπλέκεται άμεσα ή έμμεσα με την υλοποίηση των Πράξεων. Το τρίτο μέρος, περιλαμβάνει την αξιολόγηση της υλοποίησης των δράσεων κάθε Πράξης, όσον αφορά, στις εκροές συνολικά και ανά δράση, στα αποτελέσματα και στις επιδόσεις, στην απορροφητικότητα και τις θέσεις εργασίας που δημιουργήθηκαν, όπου εκτιμάται ο βαθμός επίτευξης της αρχικής στοχοθεσίας, όπως αυτή είχε προσδιοριστεί στα αρχικά και στο εν ισχύ αναθεωρημένα Τεχνικά Δελτία. Παράλληλα, στο μέρος αυτό, γίνεται εκτίμηση της συνολικής αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας κάθε Πράξης. Το τέταρτο μέρος, περιλαμβάνει την ποιοτική αξιολόγηση των Πράξεων, μέσω μια σειράς ποιοτικών δεικτών και δεικτών επιπτώσεων, καθώς και των πορισμάτων που εξάγονται από τα αποτελέσματα των πρωτογενών ερευνών που διεξήχθησαν στο πλαίσιο της παρούσας αξιολόγησης. Τέλος, το πέμπτο μέρος, περιλαμβάνει συμπεράσματα και προτάσεις αναφορικά με την υλοποίηση των Πράξεων «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας», με ΜΙS 303169 και «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη» με ΜΙS 303167 την περίοδο 2010-2014. |
Author/Creator | CMT Προοπτική Consulting – Management – Training | Licencee | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
Contractor | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
Contractor | CMT Προοπτική Consulting – Management – Training |
Language | Greek | Date | 2015 |
Extent | 335 pages |
Subject | αξιολόγηση σχεδίου |
Keywords | Εκπαίδευση παιδιών Ρομά, Δείκτες εκροών, Στοχοθετήσεις, Δράσεις, Σχολική ένταξη, Επιμορφωτική στήριξη, Ψυχοκινητική στήριξη, Αξιολόγηση, Αποδοτικότητα πράξεων, Ποσοτική έρευνα, Ποιοτικοί δείκτες | Notes | Αποτελεί παραδοτέο του έργου "Εξωτερική Αξιολόγηση Πράξεων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης" του ΕΠΕΔΒΜ. |
Is Related to | Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης. Παραδοτέο ΕΠ.1.: Έκθεση αναφορικά με τα αποτελέσματα της στρατηγικής των πράξεων της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης,
της περιόδου 2010-2014 Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης. Παραδοτέο Π.3: Τελική έκθεση αξιολόγησης των πράξεων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, της περιόδου 2010-2014 του επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση» Π.2: Αξιολογήσεις ανά Πράξη. Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης των Πράξεων με τίτλο: «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας» με ΜΙS 304263, «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Αττικής και Νοτίου Αιγαίου» με ΜΙS 304272, «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Αττικής και Νοτίου Αιγαίου» με ΜΙS 304274, «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Πελοποννήσου, Κρήτης και Βορείου Αιγαίου» με ΜΙS 304275 την περίοδο 2010-2014 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση» Π.2: Αξιολογήσεις ανά Πράξη. Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης της Πράξης με τίτλο: «Ελληνόγλωσση Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στη Διασπορά» με ΜΙS 303141 την περίοδο 2011-2014 του επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης της Πράξης με τίτλο: «Εκπαίδευση των παιδιών της Μουσουλμανικής Μειονότητας στη Θράκη» με ΜΙS 295403 την περίοδο 2010-2014 του επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση». Παραδοτέα: Π.2: Αξιολογήσεις ανά Πράξη, Π.3: Τελική Έκθεση Αξιολόγησης της Πράξης, ΕΠ.1. Έκθεση αναφορικά με τα αποτελέσματα της στρατηγικής της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης των παιδιών της μειονότητας. Τόμος Α΄& Β΄ Οδηγός αξιολόγησης: Αναθεωρημένη έκδοση |
Has Part | Παράρτημα Ι: Αποτελέσματα έρευνας μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που συμμετείχαν σε δράσεις ενισχυτικής διδασκαλίας του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» στις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης την περίοδο 2010-2014 Παράρτημα ΙΙ: Αποτελέσματα έρευνας μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που συμμετείχαν σε δράσεις ενισχυτικής διδασκαλίας του Προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» στις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης την περίοδο 2010-2014 Παράρτημα ΙΙΙ: Αποτελέσματα Έρευνας εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε επιμορφώσεις του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» στις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης την περίοδο 2010-2014 Παράρτημα ΙV: Αποτελέσματα έρευνας σε διευθυντές των σχολείων παρέμβασης του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, την περίοδο 2010-2014 |
Type | Text (Report) | Deliverable Number | 2 |
Project Notes | Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα. Εξωτερική Αξιολόγηση Πράξεων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. |
|
|
|