Διαχείριση ποιότητας Στόχος είναι η παροχή γνώσεων και πληροφοριών για: ➜ Τις βασικές διαστάσεις της έννοιας της ποιότητας από την πλευρά του παραγωγού – επιχείρηση και την πλευρά του πελάτη – καταναλωτή ➜ Το σύστημα «Διοίκηση Ολικής Ποιότητας», την ανάγκη δημιουργίας και τις βασικές αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, καθώς και τις διαφορές της από τον συμβατικό τρόπο διοίκησης ➜ Τις αναγκαίες αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο management της επιχείρησης για την επιτυχή εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ➜ Τα οικονομικά της ποιότητας, την οικονομική ανάλυση του κόστους ποιότητας, και των προτάσεων για την μείωση του κόστους κακής ποιότητας ➜ Τον ρόλο και την σημασία του πελάτη στην Διοίκηση Ολικής Ποιότητας καθώς και τις κατηγορίες πελατών ➜ Την έννοια του ελέγχου ποιότητας, τα συστήματα ελέγχου και τα στατιστικά εργαλεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρηματίες, εργοδότες και μάνατζερ και έχει ως στόχο να καταστήσει σαφές ότι, βελτιώνοντας την ποιότητα, μια επιχείρηση δημιουργεί τη δυνατότητα για αύξηση της παραγωγικότητας, η οποία, στη συνέχεια, έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της, ακριβώς επειδή η ποιότητα είναι ο πρώτιστος λόγος που κάνει έναν πελάτη να παραμείνει πελάτης και να επιστρέψει