Merchandising Στόχος είναι η παροχή γνώσεων και πληροφοριών για: ➜ Κατανόηση της έννοιας του merchandising, διάκρισή της από λοιπές παρεμφερείς έννοιες και συσχέτισή της με το πεδίο δραστηριοτήτων των εκπαιδευομένων ➜ Ανάπτυξη και βελτίωση των δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων στο χώρο του merchandising ➜ Παρουσίαση βασικών εννοιών της μικροοικονομικής και παράγοντες της ζήτησης που επηρεάζουν το merchandising ➜ Ανάδειξη της σημασίας του προϊόντος προς πώληση για το merchandising ➜ Εισαγωγή στην έννοια της αλυσίδας προσφοράς και της συσχέτισής της με το merchandising ➜ Κατανόηση της σημασίας της τιμής ενός προϊόντος και των δυνατοτήτων που προσφέρει στο merchandising ➜ Εισαγωγή στους όρους και τα εργαλεία του visual merchandising ➜ Κατανόηση των εννοιών και θεωριών που αφορούν τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και επιλογής των καταναλωτών Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους και επαγγελματίες στο χώρο των εμπορικών επιχειρήσεων, οι οποίοι ασχολούνται με την προώθηση, τοποθέτηση και πώληση των προϊόντων τους και ενδιαφέρονται να διευρύνουν τις γνώσεις και τις ικανότητές τους γύρω από το merchandising και τις σύγχρονες επαγγελματικές τεχνικές που το συνιστούν.