Καινοτομία στη μικρομεσαία εμπορική επιχείρηση Στόχος είναι η παροχή γνώσεων και πληροφοριών για: ➜ Την έννοια της καινοτομίας και τις μορφές ανάπτυξής και εφαρμογής της ➜ Τους τρόπους ξιολόγησης της επιτευξιμότητας και του οικονομικού οφέλους μιας καινοτόμας ιδέας ➜ Τη σχέση του ανταγωνισμού και της καινοτομίας στο marketing, τις πωλήσεις και τη διανομή ➜ Τα χαρακτηριστικά των ελληνικών καινοτόμων επιχειρήσεων Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους δραστηριοποιούνται στο χώρο των επιχειρήσεων, οργανισμών και ιδρυμάτων και στοχεύουν στην επέκταση των γνώσεών τους σε θέματα του σύγχρονου «επιχειρείν», αλλά και σε όσους επιθυμούν να διαμορφώσουν απόψεις για τη σύγχρονη επιχειρηματικότητα.
Το εγχειρίδιο της παρούσας Ενότητας «Καινοτομία στη ΜΜ εμπορική επιχείρηση» συνδυάζεται με ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα και ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό.