Full text | Date | Title | Organisation |
| - | Παιδ(ε)ια & περιβάλλον: Μια Ερευνητική Προσέγγιση της Επίδρασης των Προγραμμάτων Π.Ε. του Κ.Π.Ε. Μακρινίτσας στην οικοδόμηση γνώσης των μαθητών Γυμνασίου | - |
| 2003 | Πράγματα και Γράμματα: Διαβάζω, γράφω, τραγουδώ | Πανεπιστήμιο Κρήτης. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Εργαστήριο Διαπολιτισμικών και Μεταναστευτικών Μελετών (Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ.) |
| 2015 | Πρόγραμμα Σπουδών: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστημονικό Πεδίο: Γλώσσα - Λογοτεχνία: Διδακτικό Μαθησιακό Αντικείμενο/Τάξη/επίπεδο εκπαίδευσης: Νεοελληνική Γλώσσα Α΄-ΣΤ΄ Δημοτικού & Α΄-Γ΄ Γυμνασίου, Νοελληνική Λογοτεχνία Α΄-ΣΤ΄ Δημοτικού & Α΄-Γ΄ Γυμνασίου, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία Α΄-Γ΄ Γυμνασίου | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Πρόγραμμα Σπουδών: Λατινικά (Τάξη: Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου: Επιστημονικό Πεδίο: Πρώτη σχολική ηλικία | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2012 | Προγράμματα Σπουδών Αποφοίτων AEI: 1ος κύκλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων: Δεκέμβριος 2012 - Μάρτιος 2013 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |
| 2013 | Προγράμματα Σπουδών Αποφοίτων ΑΕΙ: 2ος κύκλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων: Απρίλιος – Ιούλιος 2013 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |
| - | Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της γλώσσας στο Γυμνάσιο: Διαθεματικό πλαίσιο και σχέδια διδασκαλίας (Τεύχος Α') | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |
| - | Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της γλώσσας στο Γυμνάσιο: Υποστηρικτικό υλικό (Τεύχος Β') | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |
| - | Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό: Υποστηρικτικό υλικό για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (Τεύχος Β') | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |
| - | Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το Νηπιαγωγείο: Δραστηριότητες ψυχοκινητικής και γνωστικής ανάπτυξης | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |
| - | Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το Νηπιαγωγείο: Σχέδιο διαθεματικής προσέγγισης και πρόγραμμα γλωσσικής ανάπτυξης. | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |
| 2003 | Σκέψεις και προτάσεις για την εκπαίδευση τσιγγανοπαίδων στο νομό Ξάνθης: Οργάνωση και λειτουργία μουσικού εργαστηρίου | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Συστατικά ονοματικής φράσης | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| 2008 | Σύστημα αξιολόγησης και πιστοποίησης γλωσσομάθειας | Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ (ΕΥΕΠ ΥΠΕΠΘ) |
| 2004 | Τα ελληνικά των τσιγγάνων της Κέρκυρας: Κοινωνιογλωσσική πραγµατικότητα και σχολική προοπτική. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Ταυτότητα τσιγγανόπαιδων και σχολείο: Συµπεριφορές, στάσεις, προσδοκίες | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Τι ξέρουμε για τον αυτισμο; (Ηλεκτρονικές παρουσιάσεις) | Ίδρυμα για το παιδί 'Παμμακάριστος' |
| 2003 | Τι ξέρουμε για τον αυτισμό; (Οδηγός πρακτικης άσκησης) | Ίδρυμα για το παιδί 'Παμμακάριστος' |