Full text | Date | Title | Organisation |
| 2007 | Κλειδιά και αντικλείδια: Ταυτότητες και λογοτεχνία στο σχολείο | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Κλειδιά και αντικλείδια: Το λάθος ως εργαλείο μάθησης και διδασκαλίας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Κλειδιά και αντικλείδια: Φυσικές Επιστήμες: διδασκαλία και εκπαίδευση | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Κοινωνικές σχέσεις συμμαθητών και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες: Συνοπτικές σημειώσεις | - |
| 2008 | Κοινωνική αποδοχή ή απόρριψη της εκπαιδευτικής πραγματικότητας | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.Τμήμα Ποιότητας της Εκπαίδευσης |
| - | Κοινωνική και οικογενειακή ζωή: Για τον εκπαιδευτικό | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Κόσμοι της Φυσικής: Θερμόμετρα, φωτεινές ακτίνες και ηλεκτρικά κυκλώματα: Βιβλίο Δραστηριοτήτων | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) |
| 2004 | Κόσμοι της Φυσικής: Θερμόμετρα, φωτεινές ακτίνες και ηλεκτρικά κυκλώματα: Οδηγίες για τον εκπαιδευτικό | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) |
| 2004 | Λέξεις και εικόνες: Εικονογραφημένο λεξικό | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας |
| - | Λεξικό της ελληνικής ως ξένης γλώσσας | - |
| - | Λεξικό της Ρομανί γλώσσας (ελληνορομανό) | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Λίγα τραγούδια θα σου πω | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας |
| - | Λίγη ακόμη ιστορία... (Α' Γυμνασίου) | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2003 | Λογικομαθηματικές δραστηριότητες για το δημοτικό σχολείο: Δειγματικές ενότητες για πιλοτική εφαρμογή- Φάκελος εκπαιδευτικού | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Λόγος και εικόνα: το οπτικο–ακουστικό αφήγημα | - |
| 2007 | Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Απαντήσεις στις δοκιμασίες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Απαντήσεις στις δραστηριότητες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Δοκιμασίες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2004 | Μαθητές και πολιτισμική ετερότητα : Εμπειρίες, αντιλήψεις και στάσεις των μαθητών απέναντι στο διαφορετικό. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Μελέτη για την σχολική διαρροή: Προτάσεις για την καταπολέμηση της σχολικής διαρροής κατά την Δ' προγραμματική περίοδο. | - |