| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/871 http://repository.edulll.gr/871 |
|
Abstract | Διδακτικο συμπληρωματικό υλικό της σειράς «Κείμενα: Καταλαβαίνω & Γράφω» με κείμενα και σκίτσα. Η σειρά απαρτίζεται από πέντε ενότητες υπό μορφή φυλλαδίων και χαρακτηρίζεται από πολύ μεγάλη επεκτασιμότητα. Απευθύνεται σε παλιννοστούντες και αλλοδαπούς μαθητές αλλά και σε όλους τους μαθητές του Γυμνασίου που μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη, και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και από ελληνόφωνους μαθητές. Το παρών φυλλάδιο διαπραγματεύεται θέματα που σχετίζονται με τις καθημερινές συνήθειες και το τρόπο ζωής. Φάση της διδασκαλίας που υπηρετεί: Κατανόηση και παραγωγή περιγραφικού λόγου σχετικού με συνήθειες όσον αφορά το ντύσιμο, τη διατροφή και τη διασκέδαση στη σημερινή και σε παλιότερες εποχές, συνειδητοποίηση της δομής της περιγραφής. Διδακτική μέθοδο που αφορά: Πρόσληψη και κατευθυνόμενη παραγωγή περιγραφικού λόγου με βάση κείμενα, συζήτηση στην τάξη και έκφραση προσωπικών εμπειριών των μαθητών με αφορμή τα κείμενα, ευκαιρίες για διαπολιτισμική διδασκαλία (συγκρίσεις μεταξύ πολιτισμών όσον αφορά διατροφικές ή ενδυματολογικές συνήθειες) και διενέργεια projects. Διδασκόμενο φαινόμενο: Περιγραφή, δομή περιγραφής, παραθετικά επιθέτων και επιρρημάτων, παρομοίωση, συμπλεκτικοί σύνδεσμοι και λειτουργία τους στο λόγο. |
Licencee | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
Contractor | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας |
Source | Κείμενα: Καταλαβαίνω & Γράφω, Αθήνα, 2004 |
Language | Greek | Date | 2004 |
Extent | 28 pages |
Alternative Web page | http://www.schools.ac.cy/klimakio/Themata/Glossa/diapolitismikotita.html |
Subject | εκπαίδευση για αλλοδαπούς δευτεροβάθμια εκπαίδευση διδακτικό υλικό διγλωσσία διδασκαλία ξένων γλωσσών ξένη γλώσσα μαθητής αλλοδαπός κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες κοινωνική πολιτική γλωσσική ομάδα λόγος γλωσσολογία |
Keywords | Επιμορφωτικό υλικό, Συμπληρωματικό υλικό, Αλλοδαποί Μαθητές, Παλιννοστούντες μαθητές, Αλλόγλωσσοι μαθητές, Εκμάθηση δεύτερης γλώσσας, Εκμάθηση Ελληνικής γλώσσας, Γλωσσική μάθηση, Ελληνική γλώσσα, Παραγωγή λόγου, Κατανόηση λόγου, Κείμενα, Σκίτσα, Διαπολιτισμική διδασκαλία, Περιγραφικός λόγος, Δομή περιγραφής, Επίθετα, Επιρρήματα, Παρομοίωσεις, Συμπλεκτικοί σύνδεσμοι, Ντύσιμο νέων, Μόδα στη μινωική Κρήτη, Δεξίωση γάμου, Διατροφή νέων, Περιγραφή συνταγής, Σειρα περιγραφής | Education Level | Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Γυμνάσιο, Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης | Typical Age Range | 12+ |
Lesson | Νεοελληνική Γλώσσα |
Intended User Role | Student Professor | Notes | Διδακτικο συμπληρωματικό υλικό για παλιννοστούντες και αλλοδαπούς μαθητές αλλά και για όλους τους μαθητές του Γυμνασίου που μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη. Αποτελεί μέρος του διδακτικού υλικού της σειράς «Κείμενα: Καταλαβαίνω & Γράφω». |
Is Related to | Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Ανθρώπινες σχέσεις Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Άνθρωπος και φύση. Άνθρωπος και ζώα Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Όταν μεγαλώσω, θέλω να γίνω... Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Παρουσιάζω πρόσωπα και πράγματα Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Πραγματικές και φανταστικές ιστορίες |
Type | Text (Education , Leaflet ) | Scientific Coordinator | Παπακωνσταντίνου, Θεόδωρος |
|
|