| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/867 http://repository.edulll.gr/867 |
|
Abstract | Διδακτικο συμπληρωματικό υλικό της σειράς «Κείμενα: Καταλαβαίνω & Γράφω» με κείμενα και σκίτσα. Η σειρά απαρτίζεται από έξι ενότητες υπό μορφή φυλλαδίων και χαρακτηρίζεται από πολύ μεγάλη επεκτασιμότητα. Απευθύνεται σε παλιννοστούντες και αλλοδαπούς μαθητές αλλά και σε όλους τους μαθητές του Γυμνασίου που μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη, και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και από ελληνόφωνους μαθητές. Το παρών φυλλάδιο διαπραγματεύεται θέματα σχέσεων ανθρώπου και ζώων, ανθρώπου – φύσης γενικότερα. Φάση της διδασκαλίας που υπηρετεί: Κατανόηση και παραγωγή λόγου σχετικού με οικολογικά ζητήματα, ευαισθητοποίηση των μαθητών σε διαπολιτισμικά θέματα, συνειδητοποίηση της λειτουργίας της ενεργητικής μετοχής στο λόγο. Διδακτική μέθοδο που αφορά: Πρόσληψη και κατευθυνόμενη παραγωγή λόγου με βάση κείμενα κοινωνικού και οικολογικού προβληματισμού, συζήτηση στην τάξη και έκφραση προσωπικών εμπειριών των μαθητών με αφορμή τα κείμενα, ευκαιρίες για διαπολιτισμική διδασκαλία και διενέργεια projects. Διδασκόμενο φαινόμενο: Οικολογικά θέματα, σχέσεις ανθρώπων – ζώων, ενεργητική μετοχή, αφήγηση (πρωτοπρόσωπη ή τριτοπρόσωπη) με παράλληλο σχολιασμό. |
Licencee | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
Contractor | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας |
Source | Κείμενα: Καταλαβαίνω & Γράφω, Αθήνα, 2004 |
Language | Greek | Date | 2004 |
Extent | 28 pages |
Alternative Web page | http://www.schools.ac.cy/klimakio/Themata/Glossa/diapolitismikotita.html |
Subject | εκπαίδευση για αλλοδαπούς δευτεροβάθμια εκπαίδευση διδακτικό υλικό διγλωσσία διδασκαλία ξένων γλωσσών ξένη γλώσσα μαθητής αλλοδαπός κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες κοινωνική πολιτική γλωσσική ομάδα γλωσσολογία λόγος οικολογία φυσικό περιβάλλον προστασία των ζώων πανίδα άγριο θηλαστικό πτηνό προστασία του τοπίου |
Keywords | Επιμορφωτικό υλικό, Συμπληρωματικό υλικό, Αλλοδαποί Μαθητές, Παλιννοστούντες μαθητές, Αλλόγλωσσοι μαθητές, Εκμάθηση δεύτερης γλώσσας, Εκμάθηση Ελληνικής γλώσσας, Γλωσσική μάθηση, Ελληνική γλώσσα, Παραγωγή λόγου, Κείμενα, Σκίτσα, Διαπολιτισμική διδασκαλία, Ευαισθητοποίηση των μαθητών, Ενεργητική μετοχή, Αφηγήσεις, Φύση, Οικολογικα θέματα, Σχέσεις ανθρώπων ζώων, Σχέσεις ανθρώπου φύσης, Οικολογικά θέματα, Είδη ζώων, Είδη πουλιών, Θεωρία του Δαρβίνου, Δικαιώματα των ζώων, Νησιά Γκαλαπάγκος | Education Level | Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Γυμνάσιο, Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης | Typical Age Range | 12+ |
Lesson | Νεοελληνική Γλώσσα |
Intended User Role | Student Professor | Notes | Διδακτικο συμπληρωματικό υλικό για παλιννοστούντες και αλλοδαπούς μαθητές αλλά και για όλους τους μαθητές του Γυμνασίου που μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη. Αποτελεί μέρος του διδακτικού υλικού της σειράς «Κείμενα: Καταλαβαίνω & Γράφω» |
Is Related to | Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Ανθρώπινες σχέσεις Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Όταν μεγαλώσω, θέλω να γίνω... Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Παρουσιάζω πρόσωπα και πράγματα Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Πραγματικές και φανταστικές ιστορίες Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Τρόπος ζωής |
Type | Text (Education , Leaflet ) | Scientific Coordinator | Παπακωνσταντίνου, Θεόδωρος |
|
|