|
Alternative Title | Evaluation research |
Abstract | Σκοπός της συγκεκριμένης μελέτης είναι να αναδείξει θέματα στρατηγικής, σχεδιασμού και εφαρμογής που μπορούν να βελτιώσουν τις προοπτικές επιτυχίας δράσεων που σχετίζονται με την εκπαίδευση γονέων και εκπαιδευτικών με κοινή αναφορά τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, καθώς και να μεγιστοποιήσει τις επιδράσεις παρομοίων δράσεων. Η μελέτη περιέχει και επεξηγεί τις βασικές «δεξαμενές» δεδομένων, δηλαδή της στατιστικής ανάλυσης της κύριας έρευνας στον πληθυσμό των Εκπαιδευτικών – Γονέων παιδιών με αναπηρίες – Γονέων μαθητών με αναπηρίες, τις αναφορές από τις δευτερεύουσες έρευνες και την παράθεση στοιχείων από τρίτες πηγές. Περιγράφονται οι βασικοί άξονες στην βάση των οποίων θα πραγματοποιηθεί η έρευνα, η προτεινόμενη μεθοδολογία και το περιεχόμενο αξιολόγησης (εσωτερικής και εξωτερικής). Αναφέρεται το διεθνές και το εθνικό νομικό πλαίσιο και περιγράφεται αναλυτικά το περιεχόμενο του προγράμματος. |
Author/Creator | Μανιόπουλος, Δημήτριος | Contributor | Other: Τσιπουρλιάνος, Μανώλης
; Κιουσελόγλου, Σοφία
Copyright holder: 2008, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Εργαστήριο Κλινικής Νευροφυσιολογίας
|
Licencee | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) |
Contractor | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Εργαστήριο Κλινικής Νευροφυσιολογίας Π.Γ.Ν.Θ. «ΑΧΕΠΑ» |
Language | Greek | Date | 2008 |
Extent | 143+85 pages |
Subject | ειδική εκπαίδευση άτομο με ειδικές ανάγκες αξιολόγηση σχεδίου επιστημονική πραγματογνωμοσύνη σπουδές εκπαιδευτικών εκπαίδευση ενηλίκων οικογένεια εκπαιδευτικός έρευνα πεδίου μέθοδος αξιολόγησης στατιστική μέθοδος πρωτοβάθμια εκπαίδευση δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
Keywords | Μελέτη αποτίμησης, Μεθοδολογία υλοποίησης, Αρχική εχ αντε αξιολόγηση, Μεθοδολογία αξιολόγησης, Περιεχόμενο αξιολόγησης, Γονείς παιδιών με αναπηρίες, Γονείς μαθητών με αναπηρίες, Εκπαίδευση εκπαιδευτικών, Εκπαίδευση γονέων, Μαθητές με αναπηρίες, Παιδιά με αναπηρίες, Εσωτερική αξιολόγηση, Εξωτερική αξιολόγηση, Περιγραφή έργου, Αξιολόγηση έργου, Επιστημονική αξιολόγηση, Ερωτηματολόγια, Αξιολόγηση ερωτηματολογίων, Αξιολόγηση αναγκών, Ανάλυση Swot, Πιθανοί κίνδυνοι, Δυσχέρειες, Δείκτες | Notes | Περιλαμβάνονται δύο μελέτες και εννέα ερωτηματολόγια αξιολόγησης ως εξής: α) Μεθοδολογία υλοποίησης - Αρχική εχ αντε αξιολόγηση β) Μελέτη αξιολόγησης (Εvaluation research) γ) Ερωτηματολόγια αξιολόγησης ● 1,Α,Β: Δήλωση συμμετοχής στο πρόγραμμα ● 2,Α,Β:Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης προγράμματος από εκπαιδευόμενους (κατά τη διάρκεια του προγράμματος) ● 3,Α,Β:Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης προγράμματος από εκπαιδευόμενους (μετά το τέλος του προγράμματος) ● 3Γ: Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης προγράμματος από εκπαιδευτές (με τη λήξη του προγράμματος) ● 4: Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης προγράμματος από συμβούλους εκπαίδευσης ● 5a: Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης προγράμματος από εκπαιδευόμενους (με τη λήξη του προγράμματος) ● 5b: Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης προγράμματος από εκπαιδευτές (με τη λήξη του προγράμματος) ● 5Γ: Ερωτηματολόγιο εξωτερικής αξιολόγησης (με τη λήξη του προγράμματος) ● 6: Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης από ειδικούς ψυχολόγους (με τη λήξη του προγράμματος). |
Is Related to | Αναφορά προόδου έργου ΕΠΕΑΕΚ – «Εκπαίδευση γονέων και εκπαιδευτικών γονέων με παιδιά με ειδικές ανάγκες» |
Type | Text (Study) | Scientific Coordinator | Καρλοβασίτου, Άννα. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Εργαστήριο Κλινικής Νευροφυσιολογίας Π.Γ.Ν.Θ. «ΑΧΕΠΑ» |
Deliverable Number | Π.0.01, Π.0.02, Π.1.01 |
Project Notes | Έργο Επιμόρφωση εκπαιδευτικών – γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες, Μέτρο 1.1:«Βελτίωση των συνθηκών ένταξης στο εκπαιδευτικό σύστημα ατόμων ειδικών κατηγοριών», Ενέργεια 1.1.4: «Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία», Κατηγορία Πράξεων A «Αναβάθμιση και επέκταση του θεσμού της εκπαίδευσης ατόμων με αναπηρίες στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση" |
|