A- Ao A+
GR
Browse by "Keywords" : "Προώθηση προϊόντων"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 1 to 7 of 7

Full textDateTitleOrganisation
201410η Διδακτική Ενότητα. Οι Βασικές Αρχές και η Σημασία της Στατιστικής και των Ποσοτικών Μεθόδων στη Οργάνωση και Διοίκηση των Τουριστικών Επιχειρήσεων και στη Διαχείριση των Τουριστικών ΠροορισμώνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
201415η Διδακτική ενότητα. Η οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων ειδικού και εναλλακτικού τουρισμούΠανεπιστήμιο Αιγαίου
201415η Διδακτική ενότητα. Η οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων ειδικού και εναλλακτικού τουρισμούΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20148η Διδακτική Ενότητα. Οι σύγχρονες εξελίξεις στο μάρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων και των τουριστικών προορισμώνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20148η Διδακτική Ενότητα. Οι σύγχρονες εξελίξεις στο μάρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων και των τουριστικών προορισμώνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20149η Διδακτική ενότητα. Ο ρόλος και η συμβολή των νέων τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην οργάνωση, διοίκηση των τουριστικών επιχειρήσεων και στη διαχείριση των τουριστικών προορισμώνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
2014MerchandisingΕθνική Συνομοσπονδία Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας(Ε.Σ.Ε.Ε.)



Showing results 1 to 7 of 7