Full text | Date | Title | Organisation |
| 2007 | Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Απαντήσεις στις δοκιμασίες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Απαντήσεις στις δραστηριότητες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Δοκιμασίες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2014 | Μαθηματικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο): Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων» | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Δημοτικό): Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων» | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2005 | Μάθηση μέσω Σχεδιασμών: Οδηγός για την Εκπαίδευση Ενηλίκων | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2004 | Μαθητές και πολιτισμική ετερότητα : Εμπειρίες, αντιλήψεις και στάσεις των μαθητών απέναντι στο διαφορετικό. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2010 | Μειονοτικά ελληνικά σχολεία και διάδοση της ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού στην Αλβανία: Ορισμένα ζητήματα που απαιτούν άμεση παρέμβαση | - |
| 2012 | Μελέτη Προδιαγραφών – Απαιτήσεων | Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» (ΕΠΕΔΒΜ) |
| 2006 | Μελέτη σκοπιμότητας "Τεχνική υποστήριξη και δικτυακές υπηρεσίες" για το Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική" του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας, στα πλαίσια του έργου "Διεύρυνση τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας (2004-2006)", υποέργο 1 "Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική" | - |
| - | Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: Κεφάλαια βιβλίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2012 | Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΤΕΙ Καβάλας | Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» (ΕΠΕΔΒΜ) |
| 2004 | Μοντέλα εκπαιδευτικής πολιτικής αντιµετώπισης κοινωνικών-εκπαιδευτικών προβληµάτων στις σύγχρονες κοινωνίες | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Αρχές Φυσικών Επιστημών (Τάξη: Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Βιολογία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων (Τάξη: Α΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο (Τάξεις: Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός (Τάξη: Α΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων»: Επιστημονικό Πεδίο: Γλώσσα-Λογοτεχνία: Διδακτικό Μαθησιακό Αντικείμενο/Τάξη/επίπεδο εκπαίδευσης: Νεοελληνική Γλώσσα Δημοτικού & Γυμνασίου,
Νεοελληνική Λογοτεχνία Δημοτικού & Γυμνασίου, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία Γυμνασίου | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |