Full text | Date | Title | Organisation |
| 2014 | Γεωμυθολογία | Ερευνητικές Ομάδες ΘΑΛΗΣ – AHEG |
| 2008 | Για ένα καλύτερο σχολείο: ο ρόλος της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.Τμήμα Ποιότητας της Εκπαίδευσης |
| 2008 | Γλωσσική παιδεία και ποιότητα εκπαίδευσης | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.Τμήμα Ποιότητας της Εκπαίδευσης |
| 2014 | Γραμμική ανάλυση ευστάθειας για την εκβολή ενός ιξωδοελαστικού ρευστού απο επίπεδο αγωγό | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
| 2015 | Γραμμική ανάλυση ευστάθειας της ροής ενός ιξωδοελαστικού ρευστού μεταξύ παράλληλων πλακών. | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
| 2008 | Δασικά οικοσυστήματα και περιβαλλοντική εκπαίδευση | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νεάπολης Κρήτης |
| 2006 | Δια Βίου Μάθηση για την Ανάπτυξη, την Απασχόληση και την Κοινωνική Συνοχή: Πρακτικά Συνεδρίου, Βόλος, 31 Μαρτίου-2 Απριλίου 2006 | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2003 | Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διάκριση: Οι τσιγγάνοι στο ελληνικό σχολείο. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Διατροφικές συνήθειες και δείκτες παχυσαρκίας που επηρεάζουν τα επίπεδα αρτηριακής πίεσης στα παιδιά: μελέτη GRECO (Greek Childhood Obesity study) | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| - | Διατροφικοί παράγοντες και οικογενειακές συνήθειες που
επηρεάζουν τα επίπεδα υπέρβαρου/παχυσαρκίας στα παιδιά: Η μελέτη GRECO | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| 2008 | Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: Δημιουργία διδακτικού υλικού σε φιλολογικά μαθήματα | - |
| 2013 | Διαχρονική αξιολόγηση της φυσικής δραστηριότητας και των καθιστικών συνηθειών σε μαθητές/τριες, ηλικίας 11-12 ετών. | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2013 | Διαχρονική αξιολόγηση των επιπέδων παχυσαρκίας, παιδιών ηλικίας 11-12 ετών και η σχέση τους με προσωπικούς παράγοντες των γονέων | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2003 | Δίγλωσσο Μοντέλο Διδασκαλίας της Χημείας σε Κωφούς Μαθητές Γυμνασίου και Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού για την Υποστήριξή του | - |
| 2012 | Διερεύνηση βοστρύχων αμπέλου(Vitis vinifera)ως πλούσιας πηγής βιοδραστικών πολυφαινολών και μελέτη της βιολογικής δράσης των εκχυλισμάτων τους | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| 2007 | Διημερίδα «Διδασκαλία και μάθηση στο πολυπολιτισμικό σχολείο: διδακτικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικό υλικό» | - |
| 2004 | Διοικητική αταξία και εκπαιδευτική απάθεια:
σπαράγματα ψυχών. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Δράσεις και αντιδράσεις για την εκπαιδευτική ένταξη των τσιγγανοπαίδων στο νομό Κορινθίας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Δράσεις του Προγράμματος "Εκπαιδευτική Ένταξη Τσιγγανοπαίδων" στο νομό Βοιωτίας. Σχολιασμός και
προβληματισμοί επί των εγκυκλίων του ΥΠΕΠΘ σχετικά με τη φοίτηση και εκπαίδευση των τσιγγανοπαίδων στα δημόσια σχολεία. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εγκόλπιο και πρακτικές | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |