Full text | Date | Title | Organisation |
| 2004 | Εκπαιδευτική πράξη και πραγματικότητα στους νομούς Ημαθίας και Φλώρινας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εκπαιδευτικό σύστημα, εκπαιδευτικά προγράμματα και
σχολική ένταξη των τσιγγανοπαίδων. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Εκτίμηση της εμπειρίας αναψυχής στο φυσικό περιβάλλον | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
| 2015 | Ελλάδα και Intelligence Studies: οι δίκες στα Τίρανα | ΕΛΚΕ Πανεπιστημίου Μακεδονίας |
| 2012 | Εμπειρίες και συμπεράσματα από την πρώτη εξωτερική αξιολόγηση του τμήματος Αξιοποίησης Φυσικών Πόρων και Γεωργικής Μηχανικής | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| 2008 | Ενδοσχολική επιμόρφωση «Ενίσχυση του ρόλου του εκπαιδευτικού στην ψυχοκοινωνική στήριξη των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών»: Περιλήψεις | - |
| 2008 | Ενδοσχολική επιμόρφωση «Επιθετικότητα και προβλήματα συμπεριφοράς»: Περιλήψεις | - |
| 2008 | Ενδοσχολική επιμόρφωση «Προβλήματα συμπεριφοράς και κοινωνικής ένταξης των μαθητών: στρατηγικές αντιμετώπισης»: Περιλήψεις | - |
| 2008 | Ενδοσχολική επιμόρφωση: «Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη»: Περιλήψεις | - |
| 2008 | Ενδοσχολική επιμόρφωση «Σχέσεις και τεχνικές επικοινωνίας μεταξύ των μελών του συλλόγου διδασκόντων»: Περιλήψεις | - |
| 2008 | Ενδοσχολικό σεμινάριο: «Στρατηγικές για την ενίσχυση των μαθητών» : Περιλήψεις εισηγήσεων | - |
| 2004 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στην εκπαίδευση: Προβληματισμοί για τη διαρροή | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: Η περίπτωση των νομών Ηρακλείου και Χανίων. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο - Θα γίνει η θεωρία; | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες. Πρακτικά επιστημονικού συνεδρίου, Ιωάννινα, 9-10 Μαϊου 2003. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2013 | “Εντεύξεις” and the “political” party: gatherings, friendships and social profiles in the 11th-12th century Byzantium” | Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών |
| 2004 | Εξειδίκευση και επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα εκπαίδευσης ατόμων με σοβαρά προβλήματα όρασης | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στη Προσχολική Ηλικία |
| 2003 | Εξελίξεις στη εκπαίδευση των τσιγγανόπαιδων στο νομό Αχαΐας: Στάσεις εκπαιδευτικών. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2012 | Εξωτερική αξιολόγηση | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| 2012 | Ἐπιγραφὲς ἀπὸ τὴν Ἀκαδήμεια | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |