Full text | Date | Title | Organisation |
| 2004 | Συστατικά ονοματικής φράσης | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| 2008 | Σχεδιάζοντας πολιτική σε θέματα αναπηρίας: Εγχειρίδιο εκπαιδευόμενου | Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) |
| 2008 | Σχεδιάζοντας πολιτική σε θέματα αναπηρίας: Εγχειρίδιο εκπαιδευτή | Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) |
| - | Σχεδίαση Μηχανολογικής Μελέτης και Σύνθετου Μηχανολογικού Εξαρτήματος: Ε2-Λογισμικό | Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ |
| - | Σχεδιασμός, προβλήματα λειτουργίας, βελτιστοποίηση και έλεγχος διεργασιών σε ΜΕΥΑ: Αφαίρεση φωσφόρου | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος |
| - | Σχεδιασμός, προβλήματα λειτουργίας, βελτιστοποίηση και έλεγχος διεργασιών σε ΜΕΥΑ: Βασικές γνώσεις και τρόποι διεξαγωγής της απονιτροποίησης | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος |
| - | Τα δάση μας... τα κάλλη μας | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μελίτης |
| - | Ταξίδι με το μαγικό χαλί…: Α’ τεύχος – Κρήτη & Θράκη | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Ταξίδι με το μαγικό χαλί…: Β’ τεύχος – Πελοπόννησος & Κυκλάδες | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2014 | Τεκμηριωμένη νοσηλευτική πρακτική = Evidence based practice | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Νοσηλευτικής
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Τμήμα Νοσηλευτικής |
| 2014 | Τεκμηριωμένη νοσηλευτική πρακτική: Εργαστηρική άσκηση | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Νοσηλευτικής
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Τμήμα Νοσηλευτικής |
| 2007 | Τελική έκθεση αξιολόγησης: Βαθμός διαπολιτισμικότητας του υποστηρικτικού εκπαιδευτικού υλικού της προηγούμενης φάσης του προγράμματος «ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση». | - |
| 2009 | Τετράδιο δραστηριοτήτων: Από λαχίδι σε λαχίδι | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Άμφισσας = Environmental Education Centre of Amfissa |
| - | Τέχνη: Αφιερώματα ημερήσιου και περιοδικού τύπου σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Τήρηση Φακέλου Εργασιών Μαθητή – Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Υλικού | - |
| 2003 | Τι ξέρουμε για τον αυτισμο; (Δοκίμια εξειδίκευσης) | Ίδρυμα για το παιδί 'Παμμακάριστος' |
| 2003 | Τι ξέρουμε για τον αυτισμό; (Δοκίμια επιμόρφωσης) | Ίδρυμα για το παιδί 'Παμμακάριστος' |
| 2003 | Τι ξέρουμε για τον αυτισμό; (Οδηγός πρακτικης άσκησης) | Ίδρυμα για το παιδί 'Παμμακάριστος' |
| 2007 | Το αλφαβητάρι των δοντιών μας: Εικονογραφημένο λεξικό | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| 2004 | Το άρθρο | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |