Full text | Date | Title | Organisation |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Μελέτη γιά τη σχολική διαρροή: Ανάλυση των μετρήσεων της σχολικής διαρροής και καταγραφή υπαρχόντων συστημάτων, απόψεων και προτάσεων καταπολέμησης της. | - |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Μελέτη για τη σχολική διαρροή: Εκτίμηση των επιπτώσεων στη σχολική διαρροή από την εφαρμογή των δράσεων του ΕΠΕΑΕΚ. | - |
![](images/text_button.gif) | 2008 | Μελέτη Ωρίμανσης για την εξειδίκευση δράσεων που μπορεί να αναλάβει η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της σχολικής διαρροής | - |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Μεσαιωνική και νεότερη ιστορία: Από την ίδρυση της Κωνσταντινούπολης (330 μ.Χ.) ως τις αρχές του 18ου αιώνα: Β' Γυμνασίου | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
![](images/text_button.gif) | 2006 | Μετανάστες, αδύναμες κοινωνικές ομάδες, αναλφαβητισμός και δια βίου μάθηση | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Μιλώ και γράφω Ελληνικά: Πρώτο επίπεδο διδασκαλίας: Βιβλίο του μαθητή. | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Μοντέλα εκπαιδευτικής πολιτικής αντιµετώπισης κοινωνικών-εκπαιδευτικών προβληµάτων στις σύγχρονες κοινωνίες | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | - | Μορφολογική και λεξιλογική ανάλυση της ελληνικής: Βιβλιογραφικά και ηλεκτρονικά εργαλεία | - |
![](images/text_button.gif) | - | Νέες Βασικές Δεξιότητες Ι | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
![](images/text_button.gif) | - | Νέες Βασικές Δεξιότητες ΙΙ | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
![](images/text_button.gif) | - | Νέες δεξιότητες στο χώρο εργασίας | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
![](images/text_button.gif) | - | Οδηγός πλοήγησης: Για το σχεδιασμό διαθεματικών προσεγγίσεων στα μειονοτικά σχολεία | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Οδηγός χρήσης εκπαιδευτικού υλικού για παλιννοστούντες και αλλοδαπούς μαθητές γυμνάσιου | - |
![](images/text_button.gif) | - | Ο δρόμος του Χριστού | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | - | Ο Θεός μου ο Τσιγγάνος: Μία πρόταση για τη σχολική γιορτή των Χριστουγέννων-Θεατράκι για παιδιά ποιήματα και τραγούδια. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Οι αναπαραστάσεις των γονέων για το διαφορετικό: Στερεότυπα και προκαταλήψεις για τους τσιγγάνους στην ελληνική οικογένεια. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2003 | Οικισμός Αγ. Σοφίας: Δυσχέρειες και προοπτικές | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | - | Οικογενειακός αριθμητισμός | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
![](images/text_button.gif) | - | Οικογενειακός γραμματισμός | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Οικογένεια, φύλο και ηλικία στην κοινωνία των τσιγγάνων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |