Εμπειρίες από τη δραστηριότητα της ομάδας του προγράμματος «Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο» και αποτύπωση της παρούσας κατάστασης στον οικισμό Αγίας Σοφίας Θεσσαλονίκης.
Απουσία από το μάθημα, Άτακτη φοίτηση, Δημόσιο σχολείο, Διακρίσεις, Διαπολιτισμικότητα, Εκπαίδευση εκπαιδευτών, Εκπαιδευτικό έργο, Εκπαιδευτικό σύστημα, Ευαισθητοποίηση εκπαιδευτών, Κοινωνική ζωή, Παρακολούθηση του μαθήματος, Παρουσία των μαθητών, Περιθωριοποίηση, Πολυπολιτισμικότητα, Συνθήκες διαβίωσης, Κοινωνική ένταξη, Σχολική αποτυχία, Σχολική διαρροή, Σχολική ένταξη, Κοινωνικές προκαταλήψεις, Τσιγγάνοι, Τσιγγανόπαιδες, Ρομά, Οικισμός Αγίας Σοφίας, Θεσσαλονίκη
Notes
Η εισήγηση έγινε στο συνέδριο με θέμα "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες" που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα στις 9-10 Μαϊου 2003.