Home
Browse
Contact us
Information
Demonstration video
Login
A-
Ao
A+
Javascript must be enabled!
Javascript must be enabled!
GR
Quick Search
Advanced Search
Browse by
"
Subject
"
: "Εκπαίδευση"
Jump to:
0-9
|
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
|
Α
Β
Γ
Δ
Ε
Ζ
Η
Θ
Ι
Κ
Λ
Μ
Ν
Ξ
Ο
Π
Ρ
Σ
Τ
Υ
Φ
Χ
Ψ
Ω
or enter first few letters:
Sort by:
Title
Date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Showing results 209 to 228 of 360
< previous
next >
Full text
Date
Title
Organisation
-
Ο θόρυβος και οι επιδράσεις του στον άνθρωπο και τα άλλα έμβια όντα
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών
2004
Οι αναπαραστάσεις των γονέων για το διαφορετικό: Στερεότυπα και προκαταλήψεις για τους τσιγγάνους στην ελληνική οικογένεια.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-
Οι Δρόμοι της Αειφορίας: Περιβαλλοντικές Πολιτικές σε έναν Παγκοσμιοποιούμενο Πλανήτη
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών
2011
Οικιακή Οικονομία: Πρόταση νέου Προγράμματος Σπουδών για το μάθημα Οικιακή Οικονομία Α΄ & Β΄ τάξεων Γυμνασίου
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
2003
Οικισμός Αγ. Σοφίας: Δυσχέρειες και προοπτικές
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-
Οι Νέες Τεχνολογίες Πληροφορικής & Πολυμέσων στην Υπηρεσία του Δικτύου Ήχος και Φύση
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών
2014
Οι ξένες γλώσσες στο σχολείο: Οδηγός του εκπαιδευτικού των ξένων γλωσσών
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
-
Οργάνωση και Σχεδίαση Δομικών Έργων: Ε2-Λογισμικό
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ
2015
Π11.2 Τελική έκδοση περιβάλλοντος της ΣΥΝΘΕΣΗ : Δράση 2. Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στον τομέα του πολιτισμού και δημιουργία αντίστοιχου εκπαιδευτικού υλικού
Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη
-
Π1.1 Σχεδιασμός εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων & υλικού της ‘ΣΥΝΘΕΣΗ’ : Υποέργο 1 «Σχεδιασμός, Υλοποίηση, Αξιολόγηση, Δημοσιότητα»
Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη
2011
Π1.2.1: Έκθεση «καλών πρακτικών στην διασφάλιση ποιότητας της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και έρευνας»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
2015
Π12.2 ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ :Yποέργο 2 Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στον τομέα του πολιτισμού και δημιουργία αντίστοιχου εκπαιδευτικού υλικού
Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη
-
Π1.2 Σχεδιασμός ηλεκτρονικού μέρους της ‘ΣΥΝΘΕΣΗ’ : Δράση 2. Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στον τομέα του πολιτισμού και δημιουργία αντίστοιχου εκπαιδευτικού υλικού
ΙΕΛ – Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου / ΑΘΗΝΑ – Ερευνητικό Κέντρο Καινοτομίας στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής των Επικοινωνιών και της Γνώσης
2011
Π1.3.1: Έκθεση αξιολόγησης της ωριμότητας του Πανεπιστημίου με βάση την κλίμακα που αναφέρεται στην περιγραφή του Π.Ε.
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
-
Π2 Μέθοδοι αξιολόγησης της ‘ΣΥΝΘΕΣΗ’
Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη
2013
Π4.1.3 Μεθοδολογίες μέτρησης της αξιολόγησης των διδασκόντων από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
2013
Π4.1.4 Συγκριτικές επιδόσεις των φοιτητών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με βάση το τρόπο εισαγωγής τους. Οι κατηγορίες που διατρέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο να απορριφθούν μετά την ψήφιση του Νόμου 3549/2007
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
2012
Π4.1.5: Έρευνα αξιολόγησης αποφοίτων τμημάτων Διεθνών Οικονομικών και Πολιτικών Σχέσεων (ΔΕΣ και ΒΣΑΣ)
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
2012
Π4.1.6: Αξιολόγηση ερευνητικού έργου στην οικονομική επιστήμη των ελληνικών πανεπιστημιακών τμημάτων οικονομικής επιστήμης
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
2014
Π4 Ανάπτυξη της ΒΔ του ΙΒΜΘ :Δράση 2. Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στον τομέα του πολιτισμού και δημιουργία αντίστοιχου εκπαιδευτικού υλικού Υποδράση 2.5. Ανάπτυξη λογισμικού
Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη
< previous
next >
Showing results 209 to 228 of 360
Javascript must be enabled!
Javascript must be enabled!
Javascript must be enabled!