Full text | Date | Title | Organisation |
| 2014 | Ενότητα Ε: "Σύγχρονες Προσεγγίσεις στην Ανακουφιστική Φροντίδα”: Νέα δεδομένα στη διαχείριση των συμπτωμάτων στην ανακουφιστική φροντίδα: Σημειώσεις Σεμιναρίου | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Νοσηλευτικής
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Τμήμα Νοσηλευτικής |
| 2014 | Ενότητα ΣΤ: "Νέες εξελίξεις σε θέματα ποιότητας και αξιολόγησης της νοσηλευτικής φροντίδας": Διοίκηση ολικής ποιότητας στις νοσηλευτικές υπηρεσίες, Οικονομική αξιολόγηση και συγκράτηση του κόστους των υγειονομικών δαπανών, Η χρήση ποσοτικών μεθόδων για την αξιολόγηση των παρεχόμενων νοσηλευτικών υπηρεσιών, Υγεία και ασφάλεια κατά την άσκηση της Νοσηλευτικής: Σημειώσεις Σεμιναρίου | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Νοσηλευτικής
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Τμήμα Νοσηλευτικής |
| 2014 | Ενότητες Α & Δ: “Νοσηλευτική Αξιολόγηση Αγγειακού Συστήματος με Χρήση Νέων Τεχνολογιών”, ”Σύγχρονα Υλικά και Τεχνικές Τοποθέτησης Περιφερικών, Κεντρικών και Περιφερικά Εισερχόμενων Κεντρικών Φλεβικών Καθετήρων υπό Υπερηχογραφική Παρακολούθηση": Σημειώσεις Σεμιναρίου | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Νοσηλευτικής
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Τμήμα Νοσηλευτικής |
| 2004 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στην εκπαίδευση: Προβληματισμοί για τη διαρροή | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: 1η έκθεση αξιολόγησης | Omas Synergon Ltd |
| 2008 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: 2η έκθεση αξιολόγησης | Omas Synergon Ltd |
| 2003 | Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: Η περίπτωση των νομών Ηρακλείου και Χανίων. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο - Θα γίνει η θεωρία; | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες. Πρακτικά επιστημονικού συνεδρίου, Ιωάννινα, 9-10 Μαϊου 2003. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2008 | 'Ενταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: Υποέργο 10 Εξωτερική αξιολόγηση του προγράμματος. | Omas Synergon Ltd |
| 2013 | “Εντεύξεις” and the “political” party: gatherings, friendships and social profiles in the 11th-12th century Byzantium” | Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών |
| - | Έντυπες σημειώσεις εκπαίδευσης εκπαιδευτών Μονάδας Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας - ΜΟΚΕ - Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| - | Εξειδικευμένες Δεξιότητες | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2006 | Εξειδίκευση δεικτών σε επίπεδα και θεματικές ενότητες (Προσχέδιο) | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2004 | Εξειδίκευση και επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα εκπαίδευσης ατόμων με σοβαρά προβλήματα όρασης | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στη Προσχολική Ηλικία |
| 2003 | Εξελίξεις στη εκπαίδευση των τσιγγανόπαιδων στο νομό Αχαΐας: Στάσεις εκπαιδευτικών. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2013 | Εξερευνώ την περιοχή των Φιλίππων: Περιβαλλοντικές δραστηριότητες σε φυσικούς χώρους και πολιτιστικά μνημεία | ΙΝΕΔΙΒΙΜ |
| 2013 | Εξερευνώ τη φύση, μαθαίνω το περιβάλλον, ανακαλύπτω το μονοπάτι | ΙΝΕΔΙΒΙΜ |
| 2010 | Εξέταση του υφιστάμενου κεντρικού συστήματος παρακολούθησης των ΑΕΙ στο Υπουργείο Παιδείας - Ανάπτυξη
Εφαρμογής | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| 2012 | Εξωτερική αξιολόγηση | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |