Full text | Date | Title | Organisation |
| 2012 | Εγχειρίδιο χρήσης συστήματος διαχείρισης ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων Ο.Π.Σ. ΜΟΔΙΠ ΤΕΙ Καβάλας | Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση (ΕΠΕΔΒΜ) |
| - | Εγχειρίδιο χρήσης του πληροφοριακού συστήματος «ΜΟ.ΔΙ.Π. του Γ.Π.Α.»: Για μέλη ΔΕΠ-ΕΔΙΠ, Μέλη ΟΜ.Ε.Α. και ΜΟ.ΔΙ.Π. | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| - | Εγχειρίδιο χρήσης του πληροφοριακού συστήματος «ΜΟ.ΔΙ.Π. του Γ.Π.Α.» για τον διαχειριστή γραμματεία ΜΟΔΙΠ | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| - | Εγχειρίδιο χρήσης του συστήματος ερωτηματολογίων οπτικής ανάγνωσης κουκίδων. ΠΕ 2.2 Ερωτηματολόγια φοιτητών | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| 2007 | Εγώ, εμείς και η Ευρώπη | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| - | Εγώ, εσύ, εμείς | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| - | Έδαφος: Ρύπανση Διάβρωση Ερημοποίηση | - |
| 2005 | Εθνικά Συστήματα Προσόντων & Πλαίσια Δια Βίου Εκπαίδευσης | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2005 | Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης "Ήχος & Φύση" | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
| 2013 | Ειδική αγωγή [προγράμματα υπουργείου] | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| 2003 | Ειδική παιδαγωγική των προβλημάτων λόγου και ομιλίας: λογοπαιδεία-λογοθεραπεία: παιδοψυχολογικές και λογοθεραπευτικές στρατηγικές αποκατάστασης στην προσχολική και σχολική ηλικία | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| - | Ειδικός Ηλεκτρονικού Εμπορίου = E-commerce Specialist | Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ) |
| - | Εικαστικά: Ζωγραφική, Αγιογραφία, Γλυπτική, Χαρακτική | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2007 | Εικόνες για το φύλο μέσα από τον ελληνικό κινηματογράφο στην δεκαετία του ‘60: Φύλο και σεξουαλικότητα στο είδος της αισθηματικής κομεντί (1959 - 1967) | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης |
| - | Εικόνες με οδηγίες για ενίσχυση προφορικού λόγου των νηπίων 50 και άνω εικόνων: Γενικές οδηγίες για τη χρήση των εικόνων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εικόνες με σχετικές οδηγίες για την ενίσχυση του προφορικού λόγου των νηπίων: Κοινά βιώματα από την οπτική της ετερότητας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία: Βιβλίο για τις/τους νηπιαγωγούς | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2008 | Εισαγωγή καινοτόμων προγραμμάτων – δράσεων στο πλαίσιο της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
| - | Εισαγωγή στα Ηλεκτρονικά Ισχύος | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης |
| 2008 | Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία-Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |