A- Ao A+
GR
Browse by "Keywords" : "Ανθρώπινο δυναμικό"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 2 to 21 of 53
Full textDateTitleOrganisation
201410η Διδακτική Ενότητα. Οι Βασικές Αρχές και η Σημασία της Στατιστικής και των Ποσοτικών Μεθόδων στη Οργάνωση και Διοίκηση των Τουριστικών Επιχειρήσεων και στη Διαχείριση των Τουριστικών ΠροορισμώνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
201415η Διδακτική ενότητα. Η οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων ειδικού και εναλλακτικού τουρισμούΠανεπιστήμιο Αιγαίου
201415η Διδακτική ενότητα. Η οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων ειδικού και εναλλακτικού τουρισμούΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20145η Διδακτική Ενότητα. Οι βασικές αρχές και η σημασία της Διοίκησης του Ανθρώπινου Δυναμικού στην περίπτωση των τουριστικών επιχειρήσεωνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20145η Διδακτική ενοτητα. Οι βασικές αρχές και η σημασία της Διοίκησης του Ανθρώπινου Δυναμικού στην περίπτωση των τουριστικών επιχειρήσεωνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20146η Διδακτική ενότητα. • Η χρηματοδότηση των τουριστικών επιχειρήσεωνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20156η Διδακτική Ενότητα. Η χρηματοδότηση των τουριστικών επιχειρήσεωνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20147η Διδακτική Ενότητα. Οι βασικές αρχές και η σημασία της οικονομικής και χρηματοοικονομικής διοίκησης των τουριστικών επιχειρήσεωνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20147η Διδακτική Ενότητα. Οι βασικές αρχές και η σημασία της οικονομικής και χρηματοοικονομικής διοίκησης των τουριστικών επιχειρήσεωνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20148η Διδακτική Ενότητα. Οι σύγχρονες εξελίξεις στο μάρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων και των τουριστικών προορισμώνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20148η Διδακτική Ενότητα. Οι σύγχρονες εξελίξεις στο μάρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων και των τουριστικών προορισμώνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
20149η Διδακτική ενότητα. Ο ρόλος και η συμβολή των νέων τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην οργάνωση, διοίκηση των τουριστικών επιχειρήσεων και στη διαχείριση των τουριστικών προορισμώνΠανεπιστήμιο Αιγαίου
2015Agrifood localization in crisis-hit Greece and beyond [Final paper to be submitted to an international journal]ΕΛΚΕ ΠΑΜΑΚ
2015Agrifood localization in crisis-hit Greece and beyond : First draft of paper to be submitted to an international journalΕΛΚΕ ΠΑΜΑΚ
2015Alternative market channels established by small agri-food firms at the outskirts of AthensΕΛΚΕ ΠΑΜΑΚ
2015Alternative market channels established by small agri-food firms at the outskirts of Athens [First draft]ΕΛΚΕ ΠΑΜΑΚ
2015Connecting tourism and the agro-food sector: the Greek Breakfast initiative and the case of Santorini [Final paper to be submitted to an international journal]ΕΛΚΕ ΠΑΜΑΚ
2015Connecting tourism and the agro-food sector: the Greek Breakfast initiative and the case of Santorini :First draft of paper to be submitted to an international journalΕΛΚΕ ΠΑΜΑΚ
2015Economic crisis and regional resilience: detecting the ‘geographical footprint’ of economic crisis in GreeceΕΛΚΕ ΠΑΜΑΚ
2015Economic crisis as an opportunity for human-centred and greener development of Greek regionsΕΛΚΕ ΠΑΜΑΚ
Showing results 2 to 21 of 53