H Eυαγγελία Kούρτη αναλύει την έννοια της μη λεκτικής επικοινωνίας και της σημασίας της για το σχολείο. Aναλύει πώς οι κώδικες της μη λεκτικής επικοινωνίας είναι πολιτισμικά προσδιορισμένοι και ταυτοχρόνως αποτελούν προσωπική έκφραση του καθενός και της καθεμιάς από εμάς. Για τη σχολική τάξη η αναγνώριση της μη λεκτικής επικοινωνίας είναι σημαντική για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς σε σχέση με τον εαυτό τους αλλά και σε σχέση με το πώς κατανοούν τις αντιδράσεις των μαθητών και μαθητριών τους. Η μη λεκτική επικοινωνία είναι η μύχια έκφραση των επιθυμιών μας, των συναισθημάτων μας, η οποία πολλές φορές αντιφάσκει με τη λεκτική μας έκφραση. Το να διδάσκω άραγε σήμερα μπορεί να είναι εφικτό χωρίς να δημιουργώ ένα χώρο επιτρεπτικότητας και διαπραγμάτευσης;
Επιμορφωτικό υλικό Το βιβλίο αυτό εντάσσεται στη σειρά "Κλειδιά και αντικλείδια" στην ενότητα "Κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο της εκπαίδευσης". Α’ έκδοση: 2003 Β’ έκδοση: 2007