| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/928 http://repository.edulll.gr/928  |  
| 
 | 
|   Abstract  | Η Ελένη Χοντολίδου αναλύει τις παιδαγωγικές αντιλήψεις για τα ζητήματα αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών στο σχολείο. Εξηγεί ότι η αξιολόγηση σήμερα δεν μπορεί να είναι απλώς ο έλεγχος κατοχής δεξιοτήτων γνωστικού τύπου. Αντίθετα η αξιολόγηση οφείλει και μπορεί να είναι μια σύνθετη διαδικασία στην οποία αποτιμώνται δεξιότητες, γνώσεις, συναισθήματα, με κριτήριο την αυθεντικότητα, τη γνησιότητα, αλλά και τη γνωστική ορθότητα. Η ορθότητα, όμως, είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης και συζήτησης από όλη την τάξη. Αυτό απαιτεί μια διαφοροποιημένη διδασκαλία, η οποία λαμβάνει υπόψη της το κοινωνικό και πολιτισμικό πλαίσιο αναφοράς του συνόλου των μαθητών και μαθητριών. Τέλος η συγγραφέας δίνει έμφαση στην αξία της αξιολόγησης για την καλύτερη προετοιμασία του συνόλου των παιδιών, ώστε να επιτύχουν σχολικά. |  
|   Author/Creator  | Χοντολίδου, Ελένη |  |   Contributor  | Monitor or Contractor:  Ανδρούσου, Αλεξάνδρα
 Editor:  Ζωγραφάκη, Μαρία
; Διδάχου, Παναγιώτα
 Other:  Μίχα, Ειρήνη
; Κονταργύρη, Δάφνη
 |  
|   Licencee  | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |  
|   Contractor  | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |  
|   Language  | Greek |  |   Date  | 2007 |  
|   Extent  | 40 pages |  
|   Alternative Web page  | http://museduc.gr/index.php?page=2⊂=34b |  
|   Subject  | πρωτοβάθμια εκπαίδευση δευτεροβάθμια εκπαίδευση κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες διδακτικό υλικό εκπαίδευση εκπαιδευτικός νέα παιδαγωγική παιδαγωγική μέθοδος |  
|   Keywords  | Διδακτική πρόταση, Διδάσκων, Μουσουλμανόπαιδες, Μειονοτικές κοινότητες, Διαπολιτισμική εκπαίδευση, Διδακτική μεθοδολογία, Επιμορφωτικό υλικό, Αξιολόγηση, Ερμηνευτική παιδαγωγική, Εμπειρική παιδαγωγική, Κριτική παιδαγωγική, Αόρατη παιδαγωγική, Ορατή παιδαγωγική |  |   Education Level  | Υποχρεωτική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση,   Δημοτικό Σχολείο,  Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,   Γυμνάσιο,   Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης,  Γενική μη-Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ,   Γενικό Λύκειο,   Γενικό Μειονοτικό Λύκειο ,   Γενικό Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης |  |   Intended User Role  | Professor |  |   Notes  | Επιμορφωτικό υλικό Το βιβλίο αυτό εντάσσεται στη σειρά "Κλειδιά και αντικλείδια" στην ενότητα "Διδακτική μεθοδολογία". Α’ έκδοση: 2004 Β’ έκδοση: 2007 |  
|   Is Part Of  | Kλειδιά και αντικλείδια |  
|   Type  | Text (Book , Education ) |  |   Scientific Coordinator  | Φραγκουδάκη, Άννα Δραγώνα, Θάλεια |  
|   Project URL   | http://museduc.gr/ |  
|   Project Notes  | Μέτρο 1.1. ΕΠΕΑΕΚ II |  
  |  
 
		
	
    
 
     
    
    
    
   	
	
	
                    
                    
                 |