| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/928 http://repository.edulll.gr/928 |
|
Abstract | Η Ελένη Χοντολίδου αναλύει τις παιδαγωγικές αντιλήψεις για τα ζητήματα αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών στο σχολείο. Εξηγεί ότι η αξιολόγηση σήμερα δεν μπορεί να είναι απλώς ο έλεγχος κατοχής δεξιοτήτων γνωστικού τύπου. Αντίθετα η αξιολόγηση οφείλει και μπορεί να είναι μια σύνθετη διαδικασία στην οποία αποτιμώνται δεξιότητες, γνώσεις, συναισθήματα, με κριτήριο την αυθεντικότητα, τη γνησιότητα, αλλά και τη γνωστική ορθότητα. Η ορθότητα, όμως, είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης και συζήτησης από όλη την τάξη. Αυτό απαιτεί μια διαφοροποιημένη διδασκαλία, η οποία λαμβάνει υπόψη της το κοινωνικό και πολιτισμικό πλαίσιο αναφοράς του συνόλου των μαθητών και μαθητριών. Τέλος η συγγραφέας δίνει έμφαση στην αξία της αξιολόγησης για την καλύτερη προετοιμασία του συνόλου των παιδιών, ώστε να επιτύχουν σχολικά. |
Author/Creator | Χοντολίδου, Ελένη | Contributor | Monitor or Contractor: Ανδρούσου, Αλεξάνδρα
Editor: Ζωγραφάκη, Μαρία
; Διδάχου, Παναγιώτα
Other: Μίχα, Ειρήνη
; Κονταργύρη, Δάφνη
|
Licencee | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
Contractor | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
Language | Greek | Date | 2007 |
Extent | 40 pages |
Alternative Web page | http://museduc.gr/index.php?page=2⊂=34b |
Subject | πρωτοβάθμια εκπαίδευση δευτεροβάθμια εκπαίδευση κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες διδακτικό υλικό εκπαίδευση εκπαιδευτικός νέα παιδαγωγική παιδαγωγική μέθοδος |
Keywords | Διδακτική πρόταση, Διδάσκων, Μουσουλμανόπαιδες, Μειονοτικές κοινότητες, Διαπολιτισμική εκπαίδευση, Διδακτική μεθοδολογία, Επιμορφωτικό υλικό, Αξιολόγηση, Ερμηνευτική παιδαγωγική, Εμπειρική παιδαγωγική, Κριτική παιδαγωγική, Αόρατη παιδαγωγική, Ορατή παιδαγωγική | Education Level | Υποχρεωτική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Δημοτικό Σχολείο, Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Γυμνάσιο, Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Γενική μη-Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση , Γενικό Λύκειο, Γενικό Μειονοτικό Λύκειο , Γενικό Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης | Intended User Role | Professor | Notes | Επιμορφωτικό υλικό Το βιβλίο αυτό εντάσσεται στη σειρά "Κλειδιά και αντικλείδια" στην ενότητα "Διδακτική μεθοδολογία". Α’ έκδοση: 2004 Β’ έκδοση: 2007 |
Is Part Of | Kλειδιά και αντικλείδια |
Type | Text (Book , Education ) | Scientific Coordinator | Φραγκουδάκη, Άννα Δραγώνα, Θάλεια |
Project URL | http://museduc.gr/ |
Project Notes | Μέτρο 1.1. ΕΠΕΑΕΚ II |
|
|