| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/74 http://repository.edulll.gr/74 |
|
Abstract | Σκοπός της μελέτης είναι ο εντοπισμός των αιτιών του χαμηλού ποσοστού συμμετοχής των Ελλήνων στη δια βίου μάθηση και εκπαίδευση και κατά συνέπεια η ενίσχυση του συστήματος και των υπηρεσιών δια βίου εκπαίδευσης και της ίσης πρόσβασης σε αυτήν ενόψει της εφαρμογής του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» της προγραμματικής περιόδου 2007-2013. Στο 7ο αυτό μέρος της μελέτης επιχειρείται η καταγραφή των εκπαιδευτικών αναγκών των βασικών φορέων άσκησης πολιτικών δια βίου μάθησης στην Ελλάδα, όπως αυτές προκύπτουν από τα υπάρχοντα και διαθέσιμα στοιχεία. Τα στοιχεία, ως γνωστόν, αναφέρονται στον προγραμματισμό των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των βασικών φορέων Δια Βίου Μάθησης για τη διαχειριστική περίοδο του Δ’ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης. Η διαδικασία αυτή αποσκοπεί πρώτον στη διαπίστωση του κατά πόσο οι βασικοί αυτοί φορείς συνεχίζουν, και στη νέα διαχειριστική περίοδο, την υλοποίηση δράσεων της προηγούμενης περιόδου και δεύτερον στη διαπίστωση και στην ανάδειξη των νέων δράσεων, οι οποίες αναμένεται να συνδέονται και να καλύπτουν τις νέες εκπαιδευτικές ανάγκες. Στο μέρος αυτό επιχειρείται επίσης και η διατύπωση προτάσεων, κύριος στόχος των οποίων είναι η διαμόρφωση των προϋποθέσεων ώστε να υπάρξει εκτενέστερη και πιο αποτελεσματική συμμετοχή των ατόμων στις δράσεις της Δια Βίου Μάθησης. Με δεδομένη την ιδιαίτερα χαμηλή συμμετοχή που εμφανίζει η χώρα στις δραστηριότητες της Δια Βίου Μάθησης καταβάλλεται προσπάθεια, μέσα από τις δυνατότητες που εμφανίζει η ανάλυση των διαθέσιμων στοιχείων, να επισημανθούν οι παράγοντες που συνδέονται με τη χαμηλή αυτή συμμετοχή. Επιχειρείται, με άλλα λόγια, η διατύπωση προτάσεων που μπορεί να συμβάλλουν την άμβλυνση των παραγόντων εκείνων που λειτουργούν ως εμπόδια για τη συμμετοχή διαφόρων κατηγοριών του πληθυσμού (απασχολούμενοι, άνεργοι, μη οικονομικά ενεργοί πολίτες) στις δραστηριότητες της Δια Βίου Μάθησης. Η μελέτη περιλαμβάνει τα παραδοτέα: Παραδοτέο 1ο : Μεθοδολογία του έργου Παραδοτέο 2ο: Καταγραφή του Νομοθετικού Πλαισίου Παραδοτέο 3ο : Χαρτογράφηση των φορέων συνεχιζόμενης και Δια Βίου εκπαίδευσης και κατάρτισης. Αδυναμίες ή ελλείψεις και επικαλύψεις αρμοδιοτήτων Πρόταση σχεδίου ερευνών για τη μελλοντική διαμόρφωση ενός βελτιωμένου συστήματος φορέων και λειτουργίας. Παραδοτέο 4ο : Καταγραφή μελετών και ερευνών για τη δια βίου εκπαίδευση και κατάρτιση Παραδοτέο 5ο : Χαρτογράφηση των πληθυσμιακών ομάδων στις οποίες στοχεύουν οι υπηρεσίες Δια Βίου εκπαίδευσης Παραδοτέο 6ο : Καταγραφή των αιτιών διαρροής Παραδοτέο 7ο : Καταγραφή αναγκών Παραδοτέο 8ο : Διαμόρφωση προτάσεων για το επόμενο Ε.Π. |
Author/Creator | Δημόπουλος, Κώστας; Κατρούγκαλος, Γιώργος; Ευστράτογλου, Άγγελος; Μινόπουλος, Χρήστος; Παπαϊωάννου, Κωστής; Φωτόπουλος, Νίκος; Καρατράσογλου, Ιάκωβος; Παπαντωνόπουλος, Κωστής; Κατσαρέας, Πέτρος; Γλέζου, Κατερίνα; Μπόθου, Φραντζέσκα; Σελέκος, Δημήτρης; Ταγγαλίδου, Ευφροσύνη; Οικονόμου, Ευδοκία; Βαρβιτσιώτη, Ειρήνη; Χριστόπουλος, Γιώργος; Κύρου, Αλίκη | Contributor | Other: Κουρουτός, Μιχάλης
; Μουζέλης, Νίκος
; Φραγκουδάκη, Άννα
; Κουλαιδής, Βασίλης
; Γούλας, Χρήστος
|
Final Beneficiary | ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ |
Contractor | Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της ΓΣΕΕ |
Language | Greek | Extent | 54 pages |
Subject | διαρκής εκπαίδευση εκπαίδευση ενηλίκων επαγγελματική εκπαίδευση σχέσεις εκπαίδευσης - επαγγελματικής ζωής συνεχής επαγγελματική κατάρτιση |
Keywords | Δια βίου εκπαίδευση, Συνεχιζόμενη εκπαίδευση, Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.), Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Κ.Ε.Ε.), Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας (Γ.Σ.Ε.Ε.), Οργανισμός Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ο.Ε.Ε.Κ.), Διαρροή εκπαιδευομένων, Εκπαιδευτικές ανάγκες, Συμμετοχή | Spatial Coverage | Greece | Type | Text (Study) | Deliverable Number | 7 |
|
|