| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/71 http://repository.edulll.gr/71 |
|
Abstract | Σκοπός της μελέτης είναι ο εντοπισμός των αιτιών του χαμηλού ποσοστού συμμετοχής των Ελλήνων στη δια βίου μάθηση και εκπαίδευση και κατά συνέπεια η ενίσχυση του συστήματος και των υπηρεσιών δια βίου εκπαίδευσης και της ίσης πρόσβασης σε αυτήν ενόψει της εφαρμογής του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» της προγραμματικής περιόδου 2007-2013. Το 4ο Παραδοτέο αποτελείται από τέσσερις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα περιγράφονται οι έρευνες ως προς ορισμένα τυπικά τους χαρακτηριστικά όπως είναι: α) η χρονική διάρκεια στην οποία αναφέρονται, β) το είδος του φορέα χρηματοδότησής τους, γ) το είδος του φορέα υλοποίησής τους, και δ) το είδος της βιβλιογραφίας και των αντίστοιχων πηγών που χρησιμοποιούν. Η δεύτερη ενότητα επικεντρώνεται στη θεματολογία των ερευνών. Ειδικότερα, εξετάζονται ζητήματα όπως: α) το είδος του πληθυσμού το οποίο αφορούν, β) το χωρικό επίπεδο στο οποίο αναφέρονται (τοπικό, εθνικό, ευρωπαϊκό, διεθνές), και κυρίως γ) το θέμα στο οποίο εστιάζονται. Παράλληλα γίνεται μια προσπάθεια συγκερασμού και σύνθεσης των βασικότερων συμπερασμάτων των ερευνών με παρόμοια θεματική επικέντρωση. Η Τρίτη ενότητα εστιάζεται στα μεθοδολογικά στοιχεία των ερευνών. Συγκεκριμένα, οι έρευνες κατατάσσονται ανάλογα με το είδος τους (πρωτογενής εμπειρική, δευτερογενής ανάλυση δεδομένων, βιβλιογραφική επισκόπηση, αναπτυξιακή) και τα ειδικά μεθοδολογικά εργαλεία (ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις, ανάλυση θεσμικού πλαισίου, κλπ) που χρησιμοποιούν. Τέλος η τέταρτη ενότητα, συνοψίζει τα βασικότερα συμπεράσματα των προηγούμενων τριών ενοτήτων. Η μελέτη περιλαμβάνει τα παραδοτέα: Παραδοτέο 1ο : Μεθοδολογία του έργου Παραδοτέο 2ο: Καταγραφή του Νομοθετικού Πλαισίου Παραδοτέο 3ο : Χαρτογράφηση των φορέων συνεχιζόμενης και Δια Βίου εκπαίδευσης και κατάρτισης. Αδυναμίες ή ελλείψεις και επικαλύψεις αρμοδιοτήτων Πρόταση σχεδίου ερευνών για τη μελλοντική διαμόρφωση ενός βελτιωμένου συστήματος φορέων και λειτουργίας. Παραδοτέο 4ο : Καταγραφή μελετών και ερευνών για τη δια βίου εκπαίδευση και κατάρτιση Παραδοτέο 5ο : Χαρτογράφηση των πληθυσμιακών ομάδων στις οποίες στοχεύουν οι υπηρεσίες Δια Βίου εκπαίδευσης Παραδοτέο 6ο : Καταγραφή των αιτιών διαρροής Παραδοτέο 7ο : Καταγραφή αναγκών Παραδοτέο 8ο : Διαμόρφωση προτάσεων για το επόμενο Ε.Π. |
Author/Creator | Δημόπουλος, Κώστας; Κατρούγκαλος, Γιώργος; Ευστράτογλου, Άγγελος; Μινόπουλος, Χρήστος; Παπαϊωάννου, Κωστής; Φωτόπουλος, Νίκος; Καρατράσογλου, Ιάκωβος; Παπαντωνόπουλος, Κωστής; Κατσαρέας, Πέτρος; Γλέζου, Κατερίνα; Μπόθου, Φραντζέσκα; Σελέκος, Δημήτρης; Ταγγαλίδου, Ευφροσύνη; Οικονόμου, Ευδοκία; Βαρβιτσιώτη, Ειρήνη; Χριστόπουλος, Γιώργος; Κύρου, Αλίκη | Contributor | Other: Κουρουτός, Μιχάλης
; Μουζέλης, Νίκος
; Φραγκουδάκη, Άννα
; Κουλαιδής, Βασίλης
; Γούλας, Χρήστος
|
Final Beneficiary | ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ |
Contractor | Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της ΓΣΕΕ |
Language | Greek | Extent | 62 pages |
Subject | διαρκής εκπαίδευση εκπαίδευση ενηλίκων επαγγελματική εκπαίδευση σχέσεις εκπαίδευσης - επαγγελματικής ζωής συνεχής επαγγελματική κατάρτιση |
Keywords | Δια βίου εκπαίδευση, Αρχική κατάρτιση, Συνεχιζόμενη εκπαίδευση | Spatial Coverage | Greece | Type | Text (Study) | Deliverable Number | 4 |
|
|