Οι ψηφιακοί χώροι κοινωνικής δικτύωσης χαρακτηρίζονται από τη συµµετοχή και τη συνεισφορά των χρηστών αφενός και από την οικειοποίηση και την εκµετάλλευση αυτών από την αγορά αφετέρου. Μπορούν οι χώροι αυτοί να θεωρηθούν δηµόσιοι ή κοινοί; Πώς αλλάζουν την εικόνα µας για τον "πραγµατικό" κόσµο; Ενώ οι γνωστές πλατφόρµες του διαδικτύου ισχυροποιούνται συνεχώς προσφέροντας ολοένα και περισσότερες δυνατότητες στους χρήστες, οι πρωτοβουλίες για κάποιους νέους αυτόνοµους και αποκεντρωµένους χώρους πληθαίνουν αντίστοιχα. Υπάρχει όντως µία νέα εναλλακτική πρόταση για το µέλλον η πρόκειται για µία ουτοπία της δικτυωµένης πραγµατικότητας;