| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/293 http://repository.edulll.gr/293 |
|
Abstract | Στη µελέτη αυτή αναφέρονται αρχές παραγωγής διδακτικού υλικού, κριτήρια για την επιλογή του, τρόποι οργάνωσής του, ταξινόμηση του διδακτικού υλικού, αποτελέσματα από την πιλοτική εφαρμογή των διδακτικών υλικών του προγράμματος. Αναλυτικότερα περιλαμβάνονται: α. Οι σκοποί του προγράµµατος. β. Η προβληµατική που αναπτύχθηκε για την παραγωγή διδακτικού υλικού στα ακόλουθα τέσσερα γνωστικά αντικείµενα : 1. Ιστορία – Γεωγραφία, 2. Αγωγή Υγείας, 3. Ο φυσικός κόσµος, 4. Μαθηµατικά1. γ. Οι πιλοτικές εφαρµογές αυτού του υλικού τα ακαδηµαϊκά έτη 1998 –1999 και τα αποτελέσµατά τους. |
Author/Creator | Αθανασίου, Λεωνίδας | Contributor | Editor: Κιαπίδου, Ειρήνη-Σοφία
Monitor or Contractor: Γκότοβος, Αθανάσιος Ε.
|
Contractor | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
Language | Greek | Date | 2004 |
Extent | 232 pages |
Subject | αθίγγανος διδακτικό υλικό εκπαίδευση εκπαιδευτική πολιτική εκπαιδευτικός κοινωνική ενσωμάτωση κοινωνική ένταξη των μεταναστών κοινωνική ζωή κοινωνική προσαρμογή κοινωνική συμπεριφορά κοινωνικοοικονομικές συνθήκες κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες κοινωνικός αποκλεισμός μειονοτική γλώσσα μεταναστευτική πολιτική πολιτιστική αφομοίωση πολιτιστική διαφορά πολιτιστική κληρονομιά πολιτιστική ταυτότητα πολιτιστικός πλουραλισμός πολυγλωσσία πρόσβαση στην εκπαίδευση ρατσισμός σχολική επανένταξη σχολική επίδοση σχολική ζωή σχολική μελέτη σχολική προσαρμογή σχολική φοίτηση |
Keywords | Γλωσσική μειονότητα, Δάσκαλος, Διαπαιδαγώγηση, Διαφορετικότητα, Εγκλιματισμός, Εκπαιδευτικό υλικό, Ενσωμάτωση, Ετερότητα, Ιδιοσυγκρασία, Κοινωνικές προκαταλήψεις, Κοινωνική ταυτότητα, Κοινωνικοποίηση, Κοινωνιογλωσσική ποικιλότητα, Μειονότητες, Μέσα διδασκαλίας, Οργάνωση τσιγγάνικης κοινωνίας, Πλουραλισμός, Πολιτισµική ταυτότητα, Πολιτιστική πολυφωνία, Πολιτιστική συνύπαρξη, Πολυγλωσσική κοινότητα, Πολυπολιτισμικότητα, Προσαρμογή, Ρομά, Σχολείο, Σχολική διαφοροποίηση, Σχολικό υλικό, Τρόπος ζωής, Τσιγγάνοι, Τσιγγανόπαιδες | Intended User Role | Professor | Notes | Το παρόν κείµενο αποτελεί επιµορφωτικό υλικό στα πλαίσια του προγράµµατος του ΥΠ.Ε.Π.Θ. «Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο Σχολείο», το οποίο υλοποιείται από το Πανεπιστήµιο Ιωαννίνων. Η παρουσία του κειµένου στο διαδίκτυο εξυπηρετεί επιµορφωτικές ανάγκες και ανάγκες ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών της προσχολικής, πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας υποχρεωτικής εκπαίδευσης, αλλά απευθύνεται και στο ευρύ κοινό. |
Type | Text (Study) | Deliverable Number | 71114 |
|
|