Το παρόν παραδοτέο αποτελεί μία εποπτική παρουσίαση της διαδικασίας εσωτερικής αξιολόγησης της πράξης της πρακτικής άσκησης της ΔΑΣΤΑ ΤΕΙ Πατρών, των εργαλείων που χρησιμοποιήθηκαν καθώς και τα αποτελέσματα της στατιστικής επεξεργασίας των δεδομένων που συλλέχθηκαν. Η ανάπτυξή της διαδικασίας και των εργαλείων που εφαρμόστηκαν βασίστηκε σε συγκεκριμένο θεωρητικό υπόβαθρο, το οποίο είναι συμβατό με τις πλέον γνωστές θεωρίες αξιολόγησης ενώ ανταποκρίνεται στο εξωτερικό (κοινωνικό, ευρωπαϊκό) και εσωτερικό περιβάλλον (φυσιογνωμία) του ίδιου του Ιδρύματος και της Πράξης. Η στατιστική ανάλυση που διενεργείται εξετάζει τους παράγοντες που επιδρούν στην βελτίωση της ικανοποίησης και κατά πόσο εκπληρώνονται οι σκοποί για τους οποίους πραγματοποιείται η πρακτική άσκηση στο ΤΕΙ και ιδιαίτερα κατά πόσο υπάρχει σύνδεση με την επαγγελματική σταδιοδρομία των φοιτητών.