| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/1755 http://repository.edulll.gr/1755 |
|
Abstract | Ο παρών Οδηγός αποτελεί «Εργαλείο» για τον διδάσκοντα και είναι οργανωμένος στα ακόλουθα πέντε μέρη: • Πρώτο μέρος: Συνοπτική αναφορά στο φιλοσοφικό πλαίσιο του μαθήματος, τη δομή του Προγράμματος Σπουδών και τη μεθοδολογία ανάλυσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων. • Δεύτερο μέρος: Γενικότερες οδηγίες για τη διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής στο Λύκειο πάνω σε σύγχρονα θέματα που αφορούν την αποτελεσματικότητα στη διδασκαλία σε σχέση με τις καινοτομίες που προτείνονται. • Τρίτο μέρος: Ειδικότερες οδηγίες και παραδείγματα για τη διδασκαλία. Χαρακτηριστικά παραδείγματα σχεδίων εργασίας ή/και ενοτήτων μαθημάτων, σύμφωνα με τα προτεινόμενα στο Πρόγραμμα Σπουδών, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν από τους διδάσκοντες ως έχουν. • Τέταρτο μέρος: Κατευθυντήριες γραμμές και συγκεκριμένες οδηγίες για την αξιολόγηση του μαθητή. • Πέμπτο μέρος: Κατευθυντήριες γραμμές για την οργάνωση και προγραμματισμό του μαθήματος, καθώς και οδηγίες για κατάλληλη επιλογή περιεχομένου. Τέλος, στο Παράρτημα δίνονται ορισμένες φόρμες που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός είτε α) για να σχεδιάσει δράσεις με βάση τους επιμέρους σκοπούς και υποσκοπούς του Προγράμματος Σπουδών, είτε β) να αξιοποιήσει σε κάθε προτεινόμενη δράση (σχέδιο εργασίας ή ενότητα μαθημάτων) μαζί με τους μαθητές. |
Contributor | Other: Παπαϊωάννου, Αθανάσιος (Αξιολόγηση - Συντονιστής)
; Δανιά, Ασπασία (Αξιολόγηση)
; Ζαμπετάκη, Λήδα (Αξιολόγηση)
; Κάμτσιος, Σπυρίδων (Αξιολόγηση)
; Χριστοδουλίδης, Τριαντάφυλλος (Αξιολόγηση)
; Διγγελίδης, Νικόλαος (Επιστημονική εποπτεία)
; Γούδας, Μάριος (Εκπόνηση)
; Θεοδοσίου, Αργύριος (Εκπόνηση)
; Θεοδωράκης, Ιωάννης (Εκπόνηση)
; Κολοβελώνης, Αθανάσιος (Εκπόνηση)
; Κοσμίδου, Ευδοξία (Εκπόνηση)
; Μυλώσης, Δημήτριος (Εκπόνηση)
; Ντάνης, Απόστολος (Εκπόνηση)
; Πατσιάουρας, Αστέριος (Εκπόνηση)
|
Licencee | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
Contractor | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
Language | Greek | Date | 2015 |
Extent | 358 pages |
Subject | εκπαίδευση δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρόγραμμα διδασκαλίας διδακτικό υλικό σωματική αγωγή |
Keywords | Μέση εκπαίδευση, Λύκειο, Διδασκαλία, Διδακτική, Προγράμματα σπουδών, Σχέδια εργασίας, Φυσική Αγωγή, Αγωγή υγείας | Education Level | Γενικό Λύκειο, Α' Λυκείου, Β' Λυκείου , Γ' Λυκείου | Typical Age Range | 22+ |
Lesson | Φυσική Αγωγή |
Intended User Role | Professor | Is Related to | Πρόγραμμα Σπουδών: Φυσική Αγωγή (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο |
Type | Text (Guide) | Project Notes | Πράξη: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο Πρόγραμμα Σπουδών» στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3 – Οριζόντια Πράξη Υπεύθυνη Πράξης: Γεωργία Φέρμελη Υποέργο 9: «Εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών Γενικού Λυκείου, Μουσικών και Καλλιτεχνικών Λυκείων» |
|
|