| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/173 http://repository.edulll.gr/173 |
|
Abstract | Η παρούσα μελέτη, αποτελεί το παραδοτέο Π4 του έργου«Μελέτη εκπόνησης επιχειρησιακού σχεδίου για την εκπαίδευση στην αειφόρο ανάπτυξη» και αφορά στην παρουσίαση του θεωρητικού πλαισίου εφαρμογής της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της μετεξέλιξής της σε Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη, στη συνοπτική ανάλυση του γνωστικού αντικειμένου των περιβαλλοντικών ζητημάτων που πραγματεύεται η ενότητα (εκπομπές αερίων, ενέργεια, κλιματική αλλαγή, κ.λπ.) και των συναφών θεμάτων αιχμής, στην ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης των διαφόρων τύπων παρεμβάσεων (π.χ. εκπαιδευτικά προγράμματα, επιμόρφωση, υποδομές ΚΠΕ, προσωπικό) καθώς και στη διατύπωση προτάσεων που θα μπορούσαν να ενταχθούν στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2007-2013». |
Author/Creator | Γεράκης, Πανταζής-Αλέξανδρος; Ντάφης, Σπύρος; Αλεξανδρίδου, Ευτυχία; Τσιούρης, Σωτήρης; Τσιαούση, Βάσω; Μπόλη, Κατερίνα; Θεοδωρούδη, Ελευθερία; Χρυσοπολίτου, Βασιλική; Κεμιτζόγλου, Δήμητρα; Σεφερλής, Μιλτιάδης; Κακούρος, Πέτρος; Φυτώκα, Ελένη; Παπαδήμος, Δημήτρης; Κατσαβούνη, Σωτηρία; Χατζηχαραλάμπους, Έλενα; Λεοντσίνη, Μαίρη; Φλογαΐτη, Ευγενία; Παπαδημητρίου, Βασιλική; Λιαράκου, Γεωργία; Βασάλα, Παρασκευή; Δασκολιά, Μαρία-Καλομοίρα; Γαβριλακης, Κωνσταντίνος; Νομικού, Χριστίνα; Κάτσενου, Χριστίνα; Παρασκευάς, Παναγιώτης; Γκίνη, Σταυρούλα; Ταοξή, Ευδοκία | Contributor | Other: Κώστας, Απόστολος
; Χατζηιορδάνου, Λένα
; Αποστολάκης, Αντώνης
; Τσίστη, Μαρία-Δάφνη
; Νικολάου, Λουίζα
|
Final Beneficiary | ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ |
Contractor | Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας. Ελληνικό Κέντρο Βιοτόπων-Υγροτόπων |
Team Coordinator | Κατσακιώρη, Μαρία |
Language | Greek | Date | November 2008 |
Extent | 158 pages |
Subject | αειφόρος ανάπτυξη περιβαλλοντική εκπαίδευση διαρκής εκπαίδευση
|
Keywords | Αειφόρος ανάπτυξη, Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτισμός, Κοινωνική ισότητα | Spatial Coverage | Greece | Type | Text (Study) | Deliverable Number | 4 |
|
|