Πώς λειτουργούν οι αγορές; Ευκαιρίες και εμπόδια για τις εμπορικές μμε Στόχος είναι η παροχή γνώσεων και πληροφοριών για: ➜ Βασικές οικονομικές έννοιες και μεθοδολογικά εργαλεία τα οποία είναι απαραίτητα για την κατανόηση του οικονομικού πλαισίου μέσα στο οποίο λειτουργούν οι αγορές ➜ Τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές –αγοραστές, καθώς και τους παράγοντες που προσδιορίζουν την προσφορά και τη ζήτηση για αγαθά και υπηρεσίες ➜ Τα κύρια στοιχεία της συμπεριφοράς του νοικοκυριού ή του καταναλωτή ➜ Τους παραγωγικούς συντελεστές, τις έννοιες και τις διαφορετικές κατηγορίες κόστους και εσόδων στη βραχυχρόνια και μακροχρόνια περίοδο ➜ Τις μορφές αγορών και τα χαρακτηριστικά τους, καθώς και τη λειτουργία της ανταγωνιστικής αγοράς και της ανταγωνιστικής επιχείρησης Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους στον χώρο των εμπορικών επιχειρήσεων που θέλουν να γνωρίζουν ποιες είναι οι κύριες ευκαιρίες για τις εμπορικές ΜΜΕ επιχειρήσεις στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον, αλλά και σε όσους επιθυμούν να γίνουν κάτοχοι οικονομικών εννοιών και μεθοδολογικών εργαλείων, που θα τους βοηθήσουν να κατανοήσουν καλύτερα το οικονομικό πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργούν οι αγορές, ώστε να βρουν και τους τρόπους υπέρβασης των διαφόρων εμποδίων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, και ειδικά οι μικρές επιχειρήσεις.
Το εγχειρίδιο της παρούσας Ενότητας «Πώς λειτουργούν οι αγορές; Ευκαιρίες και εμπόδια για τις εμπορικές ΜΜΕ» συνδυάζεται με ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα και ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό.