Μέτρηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα: Κατάρτιση συστήματος δεικτών και προτάσεις ένταξής τους στο Εθνικό Σύστημα Μέτρησης της Ανταγωνιστικότητας (ΕΣΜΑ). Τελική έκθεση προς τη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας του Υπουργείου Ανάπτυξης
Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/1321 http://repository.edulll.gr/1321
Η ερευνητική προσπάθεια εστιάζει σε δύο κατευθύνσεις. Πρώτον, επισημαίνονται εκείνοι οι δείκτες επιχειρηματικότητας οι οποίοι αφορούν στη συνεισφορά του επιπέδου της επιχειρηματικής δραστηριότητας στην ανταγωνιστικότητα μιας χώρας και οι οποίοι, ως εκ τούτου, θα μπορούσαν να ενταχθούν σε ένα Εθνικό Σύστημα Μέτρησης της Ανταγωνιστικότητας. Δεύτερον, επισημαίνονται οι δείκτες οι οποίοι μετρώνται συστηματικά και σε ετήσια βάση σε ένα μεγάλο αριθμό χωρών και επομένως εξασφαλίζεται η συγκρισιμότητα των αντίστοιχων μεταβλητών τις οποίες αποτυπώνουν. Αυτοί οι δείκτες προέρχονται από τις ετήσιες έρευνες του Παγκόσμιου Παρατηρητηρίου για την Επιχειρηματικότητα (Global Entrepreneurship Monitor GEM), στο οποίο η Ελλάδα πήρε μέρος – μέσω του ΙΟΒΕ - για πρώτη φορά το 2003, ενώ συμμετέχει και το 2004.
Παγκόσμιο Παρατηρητήριο για την Επιχειρηματικότητα, Global Entrepreneurship Monitor (GEM), Επιχειρηματικότητα, Δείκτες επιχειρηματικότητας, Επιχειρηματικό περιβάλλον, Συγκριτική αξιολόγηση
Notes
Πρόκειται για επιπρόσθετο υλικό για τη διδασκαλία της ενότητας: "Επιχειρηματικότητα και Επιχειρηματικά Σχέδια" του προγράμματος με τίτλο «Ενθάρρυνση επιχειρηματικών δράσεων, καινοτομικών εφαρμογών και μαθημάτων επιλογής φοιτητών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων»