Αξιολόγηση: Έννοια, σκοποί και αναγκαιότητα, πλαίσια και προβλήµατα εφαρµογής, εξέλιξη και σηµερινή κατάσταση της αξιολόγησης διεθνώς και στη χώρα µας. Το θεωρητικό υπόβαθρο της αξιολόγησης. Οι κύριες θεωρίες αξιολόγησης. Μεθοδολογία αξιολόγησης. Φορείς, είδη αξιολόγησης, προσεγγίσεις, µέθοδοι, τεχνικές, µέσα και υλικά, διαδικασίες, αρχές. Τα αντικείµενα, οι σκοποί και τα κριτήρια στην αξιολόγηση. Αξιολόγηση των έµψυχων συντελεστών της εκπαίδευσης (εκπαιδευτικού, διευθυντή) και των µη έµψυχων παραγόντων της εκπαίδευσης. Οργάνωση και παρουσίαση των αποτελεσµάτων της αξιολόγησης. Αξιολόγηση προγραµµάτων και διαδικασιών αξιολόγησης. Θεσµικό πλαίσιο της αξιολόγησης. Θέση της αξιολόγησης στο πρόγραµµα σπουδών. Θεσµικό πλαίσιο και ή φιλοσοφία της αξιολόγησης του µαθητή. Προβλήµατα. Η αξιολόγηση του µαθητή και οι γενικοί και ειδικοί παιδαγωγικοί σκοποί / στόχοι.
Πρόκειται για εκπαιδευτικό υλικό για τη θεματική ενότητα 11. “Εκπαιδευτική Αξιολόγηση”» στο πλαίσιο του έργου με τίτλο «Παιδαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών του Ο.Α.Ε.Δ.»