Θεωρίες µάθησης και µάθηση µέσω υπολογιστή µε έµφαση στον εποικοδοµητισµό/ κονστρουκτιβισμό (constructivism) (Papert), ανακαλυπτική µάθηση (Bruner), στην κοινωνικο-πολιτιστική θεωρία (Vygotsky) και στις εφαρµογές τους στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση. Είδη εκπαιδευτικού λογισµικού: προγράµµατα εξάσκησης (drill and practice), προγράµµατα µάθησης µε καθοδηγούµενη ανακάλυψη (discovery model), προγράµµατα που υποστηρίζουν εργαστηριακές δραστηριότητες (computer based laboratories), εκπαιδευτικά προγράµµατα µε διερευνητικό περιβάλλον µάθησης και χρήση προσοµοιώσεων (exploratory model). Οι εφαρµογές προσοµοίωσης που διαθέτουν τα εργαστήρια του ΟΑΕ∆. Η εκπαιδευτική αξιοποίηση της ποσοτικής και ποιοτικής µοντελοποίησης µέσω Η/Υ.: εργαστηριακές ασκήσεις τη µοντελοποίηση παραδειγµάτων µε διδακτική αξία. Ο Η/Υ ως νοητικό εργαλείο(mindtool): δηµιουργία και εκπαιδευτική αξιοποίηση προσοµοιώσεων και µικρόκοσµων (microworlds), εργαστηριακές ασκήσεις. Οι εκπαιδευτικές εφαρµογές του διαδικτύου (internet): εργαστηριακή άσκηση.
Πρόκειται για εκπαιδευτικό υλικό για τη θεματική ενότητα 10. “Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ” στο πλαίσιο του έργου με τίτλο «Παιδαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών του Ο.Α.Ε.Δ.»