Full text | Date | Title | Organisation |
| 2008 | Türkçe Kitabımız: Batı Trakya’nın Edebiyatı, Gazete ve Dergi Metinleri | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2003 | Αλβανική και Νεοελληνική: Προβλήματα των αλβανοφώνων κατά την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας |
| 2005 | Αξιολόγηση, θεωρητική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή στην ειδική αγωγή | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2005 | Γλώσσα - Προβλήματα λόγου | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2005 | Διαγνωστική – παρεμβατική ακολουθία παιδαγωγικών πράξεων. «Ενταξιακή διαγνωστική» | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2005 | Διαγνωστική προβληματική των διαταραχών λόγου, ομιλίας, επικοινωνίας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2005 | Διάφορα παραστατικά για το πρόγραμμα "Επιμόρφωση και εξειδίκευση εκπαιδευτικών και στελεχών της γενικής εκπαίδευσης, (με έμφαση στους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης), για μαθητές με προβλήματα λόγου και ομιλίας" | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 1998 | Δίγλωσση εκπαίδευση και εκπαίδευση των Ρομ: απ’ την πλευρά των γονέων...: Μια έρευνα στο Δενδροπόταμο και στον Εύοσμο | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Ειδική παιδαγωγική των προβλημάτων λόγου και ομιλίας: λογοπαιδεία-λογοθεραπεία: παιδοψυχολογικές και λογοθεραπευτικές στρατηγικές αποκατάστασης στην προσχολική και σχολική ηλικία | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2005 | Εκαπαιδευτικές επιπτώσεις των προβλημάτων λόγου και ομιλίας : ο ρόλος τοτ εκπαιδευτικού | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2005 | Εκπαίδευση και άτομα με προβλήματα όρασης | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| - | Επιμόρφωση και εξειδίκευση εκπαιδευτικών και στελεχών της γενικής εκπαίδευσης, (με έμφαση στους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης), για μαθητές με προβλήματα λόγου και ομιλίας : Εργασίες επιμορφούμενων | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2008 | Επιμορφωτικό Σεμινάριο:« Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διδακτικές πρακτικές στο Γυμνάσιο»: Περιλήψεις εισηγήσεων - μέρος Α΄. | - |
| 2008 | Επιμορφωτικό Σεμινάριο:« Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διδακτικές πρακτικές στο Γυμνάσιο»: Περιλήψεις εισηγήσεων – μέρος Β΄. | - |
| 2008 | Επιμορφωτικό Σεμινάριο:«Διδάσκοντας φιλολογικά μαθήματα σε διαπολιτισμικές τάξεις»: Περιλήψεις εισηγήσεων | - |
| 2008 | Επιμορφωτικό Σεμινάριο: «Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μικτές τάξεις» : Περιλήψεις εισηγήσεων | - |
| 1999 | Ζητούμενα ζητήματα: παιδαγωγική διαδικασία και δράση : αγωγή - ειδική λόγου και ομιλίας : ψυχολογία γλώσσας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Η λίμνη Κάρλα διδάσκει ....επιχειρηματολογία | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας |
| 2005 | Η παραγωγή και χρήση διδακτικού υλικού για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες : διαστάσεις, προσήλωση, ειδική πείρα , εφαρμογή, επιτεύγματα | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2004 | Η στάση του δασκάλου απέναντι στον δίγλωσσο μαθητή | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |