A- Ao A+
GR
Browse by "Keywords" : "Γλωσσικές δεξιότητες"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 1 to 20 of 20

Full textDateTitleOrganisation
2005Αξιολόγηση, θεωρητική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή στην ειδική αγωγήΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Γλώσσα και επικοινωνία. Ακουστική μειονεξία και επικοινωνίαΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Γλώσσα - Προβλήματα λόγουΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Διαγνωστική – παρεμβατική ακολουθία παιδαγωγικών πράξεων. «Ενταξιακή διαγνωστική»Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Διαγνωστική προβληματική των διαταραχών λόγου, ομιλίας, επικοινωνίαςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Διάφορα παραστατικά για το πρόγραμμα "Επιμόρφωση και εξειδίκευση εκπαιδευτικών και στελεχών της γενικής εκπαίδευσης, (με έμφαση στους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης), για μαθητές με προβλήματα λόγου και ομιλίας"Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2003Ειδική παιδαγωγική των προβλημάτων λόγου και ομιλίας: λογοπαιδεία-λογοθεραπεία: παιδοψυχολογικές και λογοθεραπευτικές στρατηγικές αποκατάστασης στην προσχολική και σχολική ηλικίαΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Εκαπαιδευτικές επιπτώσεις των προβλημάτων λόγου και ομιλίας : ο ρόλος τοτ εκπαιδευτικούΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Εκπαίδευση και άτομα με προβλήματα όρασηςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
-Επιμόρφωση και εξειδίκευση εκπαιδευτικών και στελεχών της γενικής εκπαίδευσης, (με έμφαση στους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης), για μαθητές με προβλήματα λόγου και ομιλίας : Εργασίες επιμορφούμενωνΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
1999Ζητούμενα ζητήματα: παιδαγωγική διαδικασία και δράση : αγωγή - ειδική λόγου και ομιλίας : ψυχολογία γλώσσαςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Η παραγωγή και χρήση διδακτικού υλικού για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες : διαστάσεις, προσήλωση, ειδική πείρα , εφαρμογή, επιτεύγματαΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Η ψυχοκινητική αγωγή στο Δημοτικό σχολείοΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Ικανότητες φωνολογικής επεξεργασίαςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Κατηγοριοποίηση διαταραχών λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας. Πρώιμες ενδείξεις - ΠρόληψηΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Μαθησιακές δυσκολίες και ειδικοπαιδαγωγική παρέμβασηΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Νοητική υστέρηση : Επιστημολογικές προσεγγίσεις και ειδικοπαιδαγωγικές συνεπαγωγέςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Προβλήματα γραπτού λόγουΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Τι είναι ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές (ΕΑΔ)Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2003Τι ξέρουμε για τον αυτισμο; (Ηλεκτρονικές παρουσιάσεις)Ίδρυμα για το παιδί 'Παμμακάριστος'



Showing results 1 to 20 of 20