Full text | Date | Title | Organisation |
| 2003 | Εγκόλπιο και πρακτικές | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εκκρεμότητες και προοπτικές για την περιφέρεια Αττικής. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εκπαίδευση και κοινωνία στην Αγία Βαρβάρα | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2006 | Εκπαίδευση και Κοινωνική Επανένταξη πρώην Χρηστών. Η περίπτωση του Εναλλακτικού Σχολείου Ενηλίκων του Θεραπευτικού Προγράμματος ΕΞΟΔΟΣ. | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2008 | Εκπαίδευση και ποιότητα στο ελληνικό σχολείο: Εισηγήσεις διημερίδων | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.Τμήμα Ποιότητας της Εκπαίδευσης |
| 2004 | Εκπαίδευση και τύφλωση: Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στη Προσχολική Ηλικία |
| - | Εκπαίδευση: Σχετικές έρευνες και μελέτες σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εκπαίδευση τσιγγανοπαίδων: Δράσεις-αντιδράσεις και προοπτικές | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εκπαίδευση τσιγγανοπαίδων νομού Ροδόπης: Διαπιστώσεις-προοπτικές. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εκπαίδευση των τσιγγανοπαίδων: Αγώνας κατά της προκατάληψης και του κοινωνικού αποκλεισμού - νομός Αιτωλοακαρνανίας | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2012 | Εκπαιδευτικές - ερευνητικές δραστηριότητες του γενικού τμήματος Γ.Π.Α.: Ακαδημαϊκά έτη 2004 - 2011 | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| 2004 | Εκπαιδευτική ένταξη παιδιών µε ρόµικη προέλευση: εµπειρίες και προοπτικές | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εκπαιδευτική και κοινωνική πραγματικότητα: Μέτωπα διαπραγμάτευσης και δράσης στους νομούς Άρτας, Ιωαννίνων και Πρέβεζας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εκπαιδευτική κατάσταση των μαθητών με ρόμικη προέλευση στις Σέρρες. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εκπαιδευτική πράξη και πραγματικότητα στους νομούς Ημαθίας και Φλώρινας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εκπαιδευτικό σύστημα, εκπαιδευτικά προγράμματα και
σχολική ένταξη των τσιγγανοπαίδων. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Εκτίμηση της εμπειρίας αναψυχής στο φυσικό περιβάλλον | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
| 2015 | Ελλάδα και Intelligence Studies: οι δίκες στα Τίρανα | ΕΛΚΕ Πανεπιστημίου Μακεδονίας |
| 2012 | Εμπειρίες και συμπεράσματα από την πρώτη εξωτερική αξιολόγηση του τμήματος Αξιοποίησης Φυσικών Πόρων και Γεωργικής Μηχανικής | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| 2008 | Ενδοσχολική επιμόρφωση «Ενίσχυση του ρόλου του εκπαιδευτικού στην ψυχοκοινωνική στήριξη των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών»: Περιλήψεις | - |