Full text | Date | Title | Organisation |
![](images/text_button.gif) | - | Μεταπτυχιακά και αγορά εργασίας | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) |
![](images/text_button.gif) | - | Μεταπτυχιακό πρόγραμμα στα Μαθηματικά Αγοράς και Παραγωγής( Μ.A.Π. ):Κανονισμός λειτουργίας | Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΥΠΟΕΡΓΟ 1) |
![](images/text_button.gif) | - | Μηχανικός Αυτοματισμού = Automation Engineer | Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ) |
![](images/text_button.gif) | - | Μηχανικός Δομικών Έργων (Α.Τ.Ε.Ι.) = Construction Engineer | Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ) |
![](images/text_button.gif) | - | Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης = Production & Management Engineer | Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ) |
![](images/text_button.gif) | - | Μηχανικός Τηλεπληροφορικής = Communications – Informatics Specialist | Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ) |
![](images/text_button.gif) | 2014 | «ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια… | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Οδηγίες για τη διενέργεια μελέτης περίπτωσης επιχειρηματικότητας | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Οδηγίες για τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Η εκπαίδευση των μαθητών με ιδιαίτερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα. | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης |
![](images/text_button.gif) | 2014 | Οδηγός αξιολόγησης: Αναθεωρημένη έκδοση | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Αρχές Φυσικών Επιστημών (Τάξη: Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Βιολογία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων (Τάξη: Α΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο (Τάξεις: Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός (Τάξη: Α΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
![](images/text_button.gif) | 2014 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων»: Επιστημονικό Πεδίο: Γλώσσα-Λογοτεχνία: Διδακτικό Μαθησιακό Αντικείμενο/Τάξη/επίπεδο εκπαίδευσης: Νεοελληνική Γλώσσα Δημοτικού & Γυμνασίου,
Νεοελληνική Λογοτεχνία Δημοτικού & Γυμνασίου, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία Γυμνασίου | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Θρησκευτικά (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Ιστορία (Γ', Δ', Ε', ΣΤ' Δημοτικού - Α', Β', Γ' Γυμνασίου): Υποχρεωτική Εκπαίδευση | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Ιστορία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |