Full text | Date | Title | Organisation |
![](images/text_button.gif) | - | Νευροεκφυλιστικές Ασθένειες: Βιοδείκτες | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
![](images/text_button.gif) | 2005 | Νοητική υστέρηση : Επιστημολογικές προσεγγίσεις και ειδικοπαιδαγωγικές συνεπαγωγές | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
![](images/text_button.gif) | 2014 | Νομική Φύση της Σχέσης του Νοσηλευτή με τον Ασθενή | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Νοσηλευτικής
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Τμήμα Νοσηλευτικής |
![](images/text_button.gif) | - | Νομοθεσία της χρήσης των φαρμάκων | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
![](images/text_button.gif) | - | Νόμοι: Α΄ τόμος: Βιβλίο Α΄ | Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού |
![](images/text_button.gif) | - | Νόμοι: Βιβλία Ζ΄,Η΄,Θ΄,Ι΄,ΙΑ΄,ΙΒ΄ | Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού |
![](images/text_button.gif) | 2009 | Νόμοι: Β΄τόμος: Βιβλία Β΄,Γ΄,Δ΄ | Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού |
![](images/text_button.gif) | - | Νόμοι: Γ΄τόμος: Βιβλία Ε΄, ΣΤ΄ | Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού |
![](images/text_button.gif) | - | Νόμοι (Ζ΄,Η΄,Θ΄,Ι΄,ΙΑ΄,ΙΒ΄) | Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού |
![](images/text_button.gif) | 2005 | Νόμος υπ' αριθ. 3374: Διασφάλιση της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση.Σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων - Παράτημα διπλώματος. | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
![](images/text_button.gif) | 2006 | Νοφαλιάς Μεραμπέλου: Συμβολή στην αρχιτεκτονική των ορεινών οικισμών της Κρήτης | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νεάπολης Κρήτης |
![](images/text_button.gif) | 2000 | Ο ανταγωνισμός των Ευρωπαϊκών πόλεων και οι νέες ‘χρήσεις’ του Αστικού Σχεδιασμού: Μια πρόκληση για τις ελληνικές πόλεις | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
![](images/text_button.gif) | 2008 | Ο Αριστοτέλης και η πλατωνική παράδοση στο τέλος των Ηθικών Νικομαχείων | Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Οδηγίες για τη διενέργεια μελέτης περίπτωσης επιχειρηματικότητας | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Οδηγίες για τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Η εκπαίδευση των μαθητών με ιδιαίτερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα. | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης |
![](images/text_button.gif) | 2014 | Οδηγός αξιολόγησης: Αναθεωρημένη έκδοση | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Αρχές Φυσικών Επιστημών (Τάξη: Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Βιολογία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων (Τάξη: Α΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |